Vsebina za spletno trgovino. Preberite preden naročite besedila!
Učinkovita vsebina za spletno trgovino je resna naložba za vsakega podjetnika, vendar tudi ta ni zagotovilo za najboljše učinke. V tem članku bom temeljito analiziral na kaj morate biti pozorni pri naročanju vsebine za spletno trgovino, da boste realno povečali pozicioniranje in povečali prodajo.
Vsebina za spletno trgovino – na kaj moramo biti pozorni?
Obstajajo tri vrste besedil za e-trgovino. Vsako od njih ima različen prodajni značaj. Te so:
Sestavljajo skoraj celotno vsebino spletne trgovine. Vse te kategorije so odgovorne za vidnost trgovine v iskalniku in prepričevanje uporabnikov, da kupijo vaš izdelek ali storitev. Vendar pa ima vsaka vrsta vsebine različne prioritete, katere lahko povečajo SEO ali konverzijo.
Naročanje vsebin za spletno trgovino je individualna zadeva. Na to odločitev naročila vplivata raven razvoja in investicijski izdatki.
Prediskutirajmo o tem katera besedila izbrati glede na situacijo.
Opis izdelkov
Pravilno oblikovani opisi izdelkov so gonilna sila trženja. Čeprav igrajo pomembno vlogo pri pozicioniranju je njihova glavna funkcija usmerjanje prodajnega procesa.
Opisi izdelkov so prednostna naloga tako za majhna kot tudi za velika podjetja. Ne glede na to od kod pridobivamo stranke, predstavitev naše ponudbe vpliva na zaključek transakcije.
Da zagotovimo optimalno učinkovitost konverzije pa opisi izdelkov ne smejo biti predolgi, da ne bi dolgočasili bralca. Vendar pa jih njihova prepričljiva narava naredi idealne za prepričevanje, da bralci kupijo vaše izdelke ali storitve.
Predstavitev ponudbe je temelj, zato so prodajni opisi izdelkov dobra rešitev za vsako spletno trgovino. Njihova funkcija je še posebej dobičkonosna za mala podjetja, ki pridobivajo stranke preko Google Ads-a. Da ne bi čakali mesece na organski promet, veliko trgovin vlaga v plačane obiske spletne strani. Za tako imenovane “oglaševalske stranke” imajo opisi kategorij in blog članki podrejeno vlogo, saj se vsebina neposredno osredotoča na izdelke, ki jih podjetje ponuja.
V primeru velikih e-trgovinskih platform je zadeva jasna. Čeprav opisi izdelkov niso posebej velika investicija, so v veliki meri odgovorni za konverzijo in prodajo. To jih naredi za osnovo odličnih spletnih trgovin.
Opis kategorij
O opisu kategorij smo na kratko že debatirali in ugotovili kdo je “kralj prodaje”. Skrajni čas pa je, da predelamo še “kraljico pozicioniranja”.
Opis kategorij je smrtonosno orožje v boju za vidnost podjetja. Takšna vsebina je odličen prostor za veliko število znakov medtem, ko ključne fraze natančno ustrezajo ponudbi tako, da organski promet prinaša stranke, ki si želijo le najvišje kakovosti.
Visoke zahteve glede obsega besedila pomenijo, da ta naložba ni primerna za vsak proračun. Množica kategorij podprtih z obsežnimi vsebinami, naredi to naročilo zelo drago zaradi količine dela. Kljub temu je donosnost naložbe vredna vloženega denarja, saj zagotavlja stalen pritok dragocenih strank.
Optimizacija in pozicioniranje iskalnikov je časovno zahteven posel in obseg potencialnih učinkov ni mogoče napovedati tudi, če uporabljamo čarobne karte. Manjše trgovine lahko prav tako konkurirajo z uporabo opisov kategorij – konec koncev gre za dejavnost, ki prispeva k razvoju vsakega podjetja.
Verjamemo, da so kratke ključne fraze (ki so običajno vključene v kategorije) domena velikanov. Zato je bolje slediti načelu “investiraj – vendar le, če lahko vložiš več kot konkurenca”, ko gre za dejavnosti, ki vplivajo na SEO. Veliko število strank in nizki stroški oglaševanja so dejavniki, ki to vizijo naredijo privlačno. Opisi kategorij se lahko s tem spopadejo takrat, ko je spletna trgovina dovolj velika.
Blog članki
Večina spletnih trgovin ima tudi svoj blog. Vendar pa visoka kakovost in učinkovitost nista kar nekaj, kar bi večina od njih predstavljala na spletni strani.
Blog članki so odličen način za povečanje vidnosti spletne trgovine (cenovno ugodno) z uporabo dolgih ključnih besednih zvez. Nišne ključne besedne zveze prebijejo “okove” konkurence in celo dosežejo vrh z nizkimi stroški. Vendar pa so to redko obiskana mesta.
Dolge ključne besede niso učinkovite, če želimo izboljšanje prodaje. Zato so rezultati vidni šele po ustvarjanju številnih vsebin. Obsežen blog je še vedno dobra priložnost za pridobivanje organskega prometa za nizek vložek. V povezavi z opisi izdelkov so lahko blog članki vir stabilne prodaje iz organskih virov.
Vendar pa moramo poudariti, da je načelo enako kot pri opisih kategorij. Da bi videli učinke morajo biti članki vsebinsko bogati, zanimivi in dobro premišljeni. Na žalost številne spletne trgovine objavijo pet prispevkov in s tem se blog konča. Pričakujejo množice strank, saj je v teoriji vse narejeno – blog obstaja, članki tudi, torej bi vsebinski marketing moral delovati.
Na žalost se boste še vedno morali soočati s konkurenco. V nasprotju z opisi kategorij lahko blog članki pridobijo večjo vidnost zaradi kratkih ključnih besed. Da to dosežemo jih moramo podpreti z optimizacijo spletne strani, opisi izdelkov in drugimi članki (ki vam omogočajo interno povezovanje).
Zato morate zagotoviti, da je vsebina za vašo spletno trgovino najvišje kakovosti. Seveda to zahteva veliko časa in dela, vendar je to bistvena lastnost učinkovitega pisanja besedil.
Vsebina za spletno trgovino – v kaj vložiti?
Zaradi različne specifičnosti besedil v e-trgovini ni pripravljenega načrta za uspeh. Poleg tega lahko na učinek vplivajo dejavniki, kot so gradnja in optimizacija spletne strani ter druge marketinške aktivnosti. Naložba v vsebino za vašo spletno trgovino je odvisna tudi od značilnosti, poslanstva in vizije vašega podjetja.
Besedila za novo spletno trgovino
V primeru trgovanja kjer so na trgu ponujeni popolnoma novi izdelki bodo opisi kategorij omogočili malim podjetjem, da se prebijejo. Blog članki so v takšni situaciji prav tako ključni, saj vsebujejo kratke ključne besedne zveze, ki “ustrezajo” predstavljeni ponudbi.
Vsebina za „tradicionalno” spletno trgovino.
Če govorimo o dropshippingu, ki je danes zelo priljubljen, ali o običajnih trgovinah s pogosto uporabljenimi izdelki, lahko privlačni opisi izdelkov, ki so podprti s plačanim oglaševanjem na Googlu, prinesejo boljše rezultate. Zato je prednostna naloga naložb odvisna od proračuna, panoge, vaše konkurence, trenutne tržne situacije in poslovne politike podjetja.
Verjamemo, da vam ni treba sprejemati odločitev kar na slepo – seveda je prisoten element tveganja, vendar mora naložbo v strokovno vsebino predhoditi individualna analiza tržne situacije. Vredno je preučiti konkurenco iz specifičnih kanalov, ki podjetnikom omogočajo dostop do strank. Poskusite najti tržne vrzeli, kjer se lahko prebijete s svojimi besedili in manj dela (in posledično z nižjimi stroški).
Predvsem bodite realistični. Trg e-trgovine je danes zelo dinamičen in težaven za razumevanje, zato morate svoje pričakovanja prilagoditi svojim zmožnostim. Površni članki in vsiljivi opisi so preprosto izguba časa, saj nimajo nobene možnosti, da bi dosegli širšo publiko.
Povzetek
- Obstajajo tri vrste vsebin spletne trgovine: opisi izdelkov, opisi kategorij in blog članki. Prvi se osredotoča na konverzijo, medtem ko ostali temeljijo na pozicioniranju.
- Naročanju vsebine za spletno trgovino mora predhoditi preučevanje konkurence in določanje stroškov, da bo naložba čim bolj učinkovita.
- Privlačni opisi izdelkov so osnova vsake e-trgovine, saj prepričujejo uporabnike k nakupu. Vendar pa to ni vse in sami po sebi ne morejo zagotoviti nemotenega delovanja vaše trgovine. Po drugi strani pa opisi kategorij in blog članki zahtevajo veliko vsebine za zagotavljanje organskega prometa v spletni trgovini. Če začnejo prinašati rezultate bodo postali osnova za prodajo brez potrebe drugih oglaševalskih stroškov.
Dodaj odgovor