Trgovanje z vsebinami – kaj je to?
Svet se nenehno spreminja. Za učinkovito trženje vam ni več treba razdeljevati privlačnih letakov – danes morate predstaviti profesionalne strokovne članke. Kako je to mogoče? V naslednjem članku si bomo podrobneje ogledali združevanje vsebine s prodajo, tj. vsebinsko trgovanje.
Trgovanje z vsebinami – kaj je to?
Cilj trgovanja z vsebino je lahko ustvarjanje prodaje z uporabo vsebine, objavljene na spletnem mestu.
Ime je nastalo zaradi potrebe trga, saj se ljudje zavedajo pomena vsebinske vsebine v trenutnem marketinškem pristopu. Najpomembnejše prednosti so:
- podpora pri pozicioniranju in s tem povečanje prepoznavnosti podjetja na internetu;
- ustvarjanje organskega prometa na spletnem mestu;
- ustvarjanje podobe strokovnjaka in zavedanja o blagovni znamki;
- izboljšanje stopnje konverzije, vključno z učinkovitostjo prodaje.
Če si ogledamo rezultate TOP10 v Googlu, lahko opazimo, da je koncept trgovanja z vsebinami prisoten v skoraj vseh večjih podjetjih. Vprašanje je, kdaj se sprejeti ukrepi izkažejo za učinkovite.
Kaj vpliva na učinkovitost trgovanja z vsebinami?
Rezultati so odvisni od številnih dejavnikov. Poglejmo najpomembnejše:
Individualni pristop
Vsako podjetje ima svojo ciljno skupino, ki je precej specifična. To vpliva na način oblikovanja prodajnih sporočil – vsebino je treba izbrati na ustrezen način, da bo ustrezala potrebam in pričakovanjem prejemnikov. Zaradi tega se dober tekstopisec nikoli ne zanaša na že pripravljene rešitve.
Jezik prednosti
Predstavitev ponudbe v dobri luči je izjemno pomemben element trgovanja z vsebinami. Potencialna stranka mora dobiti jasne informacije o tem, kakšno dodano vrednost ji bo prineslo krajšanje. Sliši se trivialno, vendar je ustrezna predstavitev koristi najpogosteje manjkajoči člen v oglasnih sporočilih.
Preberite tudi
Določanje namenov dejanj
Vse vrste vsebine ne prinašajo enakih rezultatov. Nasprotno, bitka za prodajo in pozicioniranje je občutljiva na ukrepe konkurence. Če ima podjetje malo sredstev za trženje, zakaj ne bi stavili na članke, ki uporabljajo dolgovezne fraze? Če pridobiva na priljubljenosti, bi bilo morda bolje vlagati v podstrani, ki ciljajo in vsebujejo bolj splošne fraze? Strategij za razvoj vsebin je veliko, vendar med njimi ni mogoče ugrizniti več, kot lahko prežvečimo – ustvarjanje vsebin je dolgotrajen in večstopenjski proces, zato je treba sprejete ukrepe prilagoditi trenutno razpoložljivim virom.
Povzetek
- Vse kaže, da bo v naslednjih letih na trgu prevladovalo trgovanje z vsebinami.
- Tako Googlovi algoritmi kot potrošniki cenijo dragoceno vsebino. Podjetnikom prinaša tudi številne poslovne koristi.
- To pomeni, da bodo vsebinska besedila še dolgo ostala donosna naložba, ki ne bo izgubila svoje moči, temveč vas bo pripravila na soočanje z vse večjo konkurenco.
Dodaj odgovor