Trendi v pisanju besedil 2024

Kazalo

Le redki poklici se razvijajo tako hitro kot pisanje besedil. Zaradi dinamičnega razvoja interneta se povečuje povpraševanje podjetij po strokovnih vsebinah. Ob tem se nenehno spreminjajo tudi naloge in specializacija pisca. Zato bomo analizirali trenutne trende na področju copywritinga in poskušali napovedati, v katero smer bo šel ta poklic.

Razvoj pisanja besedil v zadnjih letih

Da bi lahko napovedali prihodnost, je treba poznati zgodovino copywriterskega poklica.

Na začetku, ko je bilo povpraševanje po vsebini razmeroma majhno, so naloge tekstopiscev opravljale oglaševalske agencije. Takrat so bile najbolj priljubljene naslednje vrste vsebin:

  • besedila za letake
  • oglaševalski slogani
  • Facebook besedila

Ni bilo veliko priložnosti ali možnosti za ustvarjanje strokovnih člankov. Vse se je spremenilo z vzponom trenda vsebinskega trženja, ki je vplival na trženjske dejavnosti – povpraševanje po vsebinskih vsebinah, ki ustvarjajo podobo blagovne znamke in izboljšujejo njeno pozicioniranje, se je močno povečalo. Besedila, ki so bila ustvarjena do zdaj (pogosto nezahtevna), niso več zadoščala. Tako je nastalo delovno mesto pisca vsebin.

Promocija vsebine se je pojavila skupaj z novim poklicem, to je ghostwritingom, ki temelji na anonimnem ustvarjanju, s katerim se avtorstvo pripiše stranki. Razvile so se vse novejše veje, to so: SEO copywriter, prodajni copywriter, copywriter za e-trgovino … Vsaka potreba je bila izpolnjena s povsem novo rešitvijo, zaradi česar je klasični copywriting postal splošen, a zelo obsežen koncept.

Trendi v pisanju besedil

Na začetku lahko rečemo, da se bodo pisateljske kompetence še naprej spreminjale in ustvarjale nove poklice. Odličen primer je mikropisanje, ki je dejavnost, ki vključuje oblikovanje namigov in komentarjev za izboljšanje strukture spletne strani. Pisec, ki se osredotoča na takšne dejavnosti, se imenuje mikrokopirnik. Ni presenetljivo, da bližnja prihodnost verjetno ne bo prinesla le novih potreb in pričakovanj, temveč tudi nove poklice in rešitve.

Povečanje števila strank

Čeprav ta članek pišemo v času krize, ne bomo veliko tvegali, če rečemo, da bosta gospodarstvo in trg vedno znova rasla in padala. Rast trga elektronskega poslovanja in postopen razvoj internetnega trženja bosta pritegnila vedno več strank.

To je priložnost za razvoj pisanja besedil – naročniki bodo ustvarili nove potrebe, ki bodo pisce prisilile, da jih izpolnijo in se prilagodijo trgu. Povečala se bo profesionalizacija pisanja, skupaj z uporabo analitičnih orodij za pisanje besedil, stalnim stikom ali brezplačnim izvajanjem popravkov. To bo preprosto postalo standard.

Finance

Čeprav ne moremo biti povsem prepričani, menimo, da bodo cene za 1000 znakov s presledki ostale nespremenjene. Trenutno trg kaže prilagodljivost glede cen in ta trend se bo verjetno nadaljeval – še vedno bo mogoče uporabljati tako poceni kot tudi bolj “ekskluzivne” storitve.

Podjetniki so tisti, ki odločajo o tem, ali je cena sprejemljiva. Različne naložbene priložnosti bodo omogočile naročanje besedil po različnih cenah.

Zato se obračamo na vas, dragi tekstopisec. Če pričakujete povečanje plačila, ne pozabite, da sta ključ do finančnega razvoja razvoj kompetenc in sodelovanje z zanesljivimi izvajalci, ne pa mejnik v zgodovini copywritinga.

Povzetek

  • Pred nami je veliko sprememb in nič ne kaže, da se bo razvoj pisanja besedil upočasnil. Ta poklic se nenehno razvija, zato se lahko le prilagajamo in izpolnjujemo potrebe strank.
  • Trg pisanja besedil pridobiva na vrednosti. Namenske študije in knjige za copywriterje so še vedno slabo predstavljene v primeru vsebin in informacij, ki so aktualne. To je očiten dokaz, kako dinamične in specifične potrebe se ustvarjajo prek interneta. V tem primeru se ne morete zanašati le na stopnjo izobrazbe niti čakati na pripravljene rešitve. Učenje in pridobivanje znanja je rezultat intenzivnega, včasih tudi trdega dela v copywriterskem okolju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil