Dodajanje fotografij v blog članke – naredite to pravilno!

Kazalo

Bloganje ima nekaj opraviti z zmenki, verjemite nam! V obeh primerih je prvi vtis bistvenega pomena. Članek brez slike je kot trd, dolgočasen blok besedila … in to tudi v resnici je. Zato je vredno poskrbeti za grafiko, ki bo prejemniku padla v oči in ga spodbudila k branju. V naslednjem vodniku je opisano, kako člankom pravilno dodajati fotografije, zaradi česar boste povečali privlačnost svojega bloga, ne da bi pri tem upočasnili spletno stran. Da, to je mogoče – preberite naslednje besedilo in se o tem prepričajte!

Kje dobiti fotografije za blog članke?

Na spletu je veliko spletišč, ki ponujajo fotografije za brezplačen prenos in uporabo, tudi v komercialne namene.

Res je, da nekateri od njih zahtevajo licenčne opombe, drugi pa omogočajo vstavitev fotografije tudi brez navedbe njenega avtorja. Predstavnik prve vrste je med drugim Foter, medtem ko je primer druge vrste Pixabay.

Ko v iskalnik vnesete določeno besedo, prejmete veliko grafik, ki jih lahko uporabite v svojih člankih. Tam lahko najdete vse vrste fotografij: živalske, poslovne in celo tiste iz najbolj nišnih tem, kot je pisanje besedil.

Katero velikost fotografije prenesti?

Da pa ne bi upočasnili strani s fotografijo, ki jo je treba naložiti, je ključnega pomena ustrezna grafična ločljivost. Premajhna bo povzročila slabo kakovost, prevelika pa podaljša čas nalaganja članka (kar lahko vpliva ne le na udobje bralca, temveč tudi na vidnost spletnega mesta v iskalniku).

Primer

Za večino spletnih mest je najbolje izbrati velikost slike M, katere širina je približno 1290 px.

Premajhna širina (običajno pod 1000 px) morda ne bo v celoti zapolnila razpoložljivega prostora, prevelika pa bo povečala število podrobnosti, kar bo povzročilo zgoraj omenjeno težavo – dolg čas nalaganja. Ne pozabite, da ima večina spletnih mest z blogi raje vodoravne fotografije. Prenos fotografije v ustrezni ločljivosti ni dovolj.

Grafiko je dobro zmanjšati s posebnimi orodji, kot je TinyJPG, ki zmanjšajo velikost fotografije brez izgube kakovosti.

Pravilno dodajanje fotografij v blog članke

Po izbiri, prenosu in obdelavi grafik lahko preidete na fazo objave. V skoraj vseh sistemih CMS je to otročje preprosto, saj je treba v urejevalniku besedila klikniti “Izberi prikazno sliko“ ali “Nastavi glavno sliko“.

Tu bi lahko zaključili delo, vendar pa profesionalne blogerje zanima še eno vprašanje – optimizacija SEO. Kar zadeva grafike, mora alternativno besedilo (to je vsebina, ki se prikaže, ko brskalnik zaradi različnih razlogov ne naloži slike) vsebovati ključno besedno zvezo.

Tudi sam naslov fotografije je lahko omejen na ključno besedno zvezo, saj je običajno povezana z grafiko. Pravilno konfigurirano alternativno besedilo poveča vidnost članka v iskalniku in – natančneje – v Googlovi grafiki.

Na tej stopnji ima članek že privlačno in privlačno predstavitveno sliko, ki je poleg tega bolje umeščena. Vendar ali se naše delo res konča z dodajanjem ene grafike?

Koliko fotografij dodati v članek?

Vemo že, da je naslovna fotografija nujna, saj spodbuja branje, ustvarja promet na spletnem mestu in privablja več bralcev. Odločitev, ali dodati dodatne slike ali ne, je odvisna od teme, specifičnosti in tudi dolžine besedila.

Dodatne fotografije nedvomno povečajo privlačnost vsebine in lahko izboljšajo vaš položaj v iskalniku.

To je posledica dejstva, da so bloki besedil ločeni, kar povečuje jasnost in berljivost članka. Poleg tega so infografike odličen način za izboljšanje kakovosti vsebinske vrednosti ter povečanje prepoznavnosti v očeh prejemnikov.

Slabost je seveda večja delovna obremenitev pri ustvarjanju.

Povzetek

  • Če ste pozorno prebrali ta članek, potem že veste, kako dodati fotografije v članke, predvsem pa, kako to narediti pravilno.
  • Preostane nam še nekaj drugih vidikov oblikovanja, kot sta dodajanje naslovov ali notranje povezovanje.
  • Takšna dejanja, izvedena na ustrezen način, bistveno povečajo strokovni sprejem članka, pa tudi poslovne učinke, ki izhajajo iz njih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil