Kaj je inbound marketing in kdaj ga uporabiti?
Inbound (vhodni) marketing je v zadnjih letih inovativni koncept. Je odličen način za pridobivanje dragocenih strank. Danes, ko se podjetja ostro borijo s svojimi konkurenti, lahko preseganje tradicionalnih oblik oglaševanja zadene v polno. Zaradi tega bomo analizirali kaj vhodni marketing je in, ali se ga splača uporabljati. Vse to v današnjem članku.
Kaj je inbound marketing?
Inbound marketing je poslovna strategija, ki temelji na prenašanju vrednosti katero iščejo zainteresirane stranke medtem, ko se seznanjajo s ponudbo.
Z drugimi besedami, prejemniki prostovoljno gledajo oglasna sporočila priložena predstavljenemu gradivu. Vendar pa je za podjetje pogoj ustvariti vrednost, ki bo pritegnila uporabnike. To je lahko zanimiv blog članek, zanimiva grafika, kot tudi izobraževanje ali spletni seminar.
Po branju in ogledu gradiva potencialne stranke prepoznajo ponudbo, kar jih usmerja k nakupni odločitvi.
Inbound marketing je učinkovita rešitev za gradnjo prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanje podobe podjetja in končno prodajo.
To je popolno nasprotje outbound marketinga s katerim tradicionalno prikazujemo oglase prejemnikom. Predstavitev ponudbe proti njihovi volji povzroča izgubo priljubljenosti. Podjetja se tudi soočajo z veliko konkurenco, kar povzroča višje stroške, poleg tega, pa se oglasi prikazujejo veliki vendar naključni skupini prejemnikov. Inbound marketing je veliko bolj učinkovit, saj prinaša samo informirane in zainteresirane stranke.
Ali se splača razvijati vhodni marketing?
Kot pri vsakem poslovnem vprašanju ni vnaprej pripravljenih rešitev in odgovorov, saj je učinkovitost marketinških dejavnosti odvisna od mnogih, pogosto dinamičnih dejavnikov.
Seveda je opisani koncept vreden pozornosti večine podjetij, saj je ta vrednosti potencialnim strankam še vedno dobičkonosna in ni nobenih znakov, da bi bilo drugače. Poleg tega postaja tradicionalno prikazovanje oglasov širšemu občinstvu vse dražje zaradi naraščajoče konkurence. Čeprav je vhodni marketing naporen in težaven izziv, se lahko dobro premišljena strategija na koncu obrestuje.
Omeniti velja, da takšna poslovna politika prinaša koristi predvsem v primeru B2B podjetij, saj je skoraj nemogoče pridobiti dragoceno stranko z oglaševalskimi pasicami. Gradnja prepoznavnosti in pridobivanje profesionalnega ugleda je edini način v tako zahtevnih panogah, kjer je prodaja kakovostna in ne količinska.
Ko tradicionalne marketinške tehnike zatolčejo konkurenčna podjetja, je vredno iskati nove poti in rešitve za pridobivanje strank. Ta strategija resnično povečuje prodajo. Imamo tudi dobro novico – ideja o komuniciranju vrednosti še naprej raste v moči.
Povzetek
- Inbound marketing temelji na objavljanju privlačnih vrednosti, ki jih želijo naši prejemniki.
- Taka poslovna politika prinaša le zainteresirane prejemnike, ki smo jih izbrali.
- Tipične dejavnosti, ki spremljajo to strategijo so vsebinski marketing, privlačne infografike ter brezplačna predavanja.
Dodaj odgovor