Ali se splača naročiti piscu besedil, da spiše blog objavo?

Kazalo

Uporaba storitev najetega tekstopisca se pogosto konča, ko prejmete članke, ki jih morate objaviti na svojem blogu. Ali je to optimalna rešitev v praksi? Ali bo tekstopisec, ki dodaja vsebino za spletno stran, prinesel dodatne koristi vašemu podjetju? V naslednjem članku bomo odgovorili na vprašanje, ali se splača “outsource-ti blog”.

Kako izgleda vodenje bloga s strani tekstopisca?

“Bloganje” obsega redno vnašanje celovitih vsebin s fotografijo in meta-teksti na blog strani podjetja.

Tekstopisec lahko to stori z uporabo CMS (Content Management System – sistem za upravljanje vsebin, kot je WordPress), ki ga uporablja vsak spletni dnevnik, blog. Ob tem pa naročnik ne rabi skrbeti za objavo, saj za to poskrbi avtor besedila.

Taka rešitev pa lahko ima tako prednosti kot tudi slabosti.

Ali se bloganje splača?

Prava odločitev je odvisna od situacije vsakega podjetja. Zaupanje vašega bloga piscu besedil prinaša številne prednosti, vendar tudi tveganja. Pogovorimo se o najpomembnejših med njimi.

Prednosti

  • SEO optimizacija
  • prihranek časa

Glavna prednost vodenja bloga s strani tekstopisca je dodatna SEO optimizacija besedil, ki jo tekstopisec izvaja ob vstavljanju članka.

Kopiranje vsebine iz Worda ni dovolj, če želimo izboljšati SEO. Prav tako je potrebno:

  • določiti naslove
  • dodati fotografije članku
  • razviti meta-opise

Formatiranje (oblikovati podobo, odebelitev/poudarjanje najpomembnejših delov besedil) je lahko tudi koristno. Zahvaljujoč zgoraj omenjenim dejanjem postanejo članki veliko bolj privlačni za bralce in bolje vidni na Googlu. Tekstopisec, ki skrbi za blog, prevzame tudi te dejavnosti, kar prinaša še eno prednost za podjetje – prihranek časa.

Stranke, ki same “vstavljajo” članke vedo, da to zahteva nekaj truda. Vsakič morate kopirati vsebino in opraviti prej omenjene akcije. Tekstopisec je lahko izvzet te neprijetne obveznosti in samo ustvarja besedila od A do Ž. Zahvaljujoč temu mora stranka samo plačati in se ne ukvarja z funkcionalnostjo bloga.

Slabosti

  • Dodatni stroški

Najpomembnejša pomanjkljivost bloganja je strošek. Vstavljanje in optimizacija zahtevata dodaten čas, kar običajno povzroči višjo ceno na 1000 znakov s presledki.

Spletna storitev bloganja je dodaten strošek, ki je lahko problematičen za podjetja z nizkimi prihodki in visokimi stroški. Zato je to stvar individualnega izračuna. Podjetje si mora odgovoriti na vprašanje, ali je takšna rešitev vredna te cene.

Vendar, če verjamemo, da je pisanje besedil resna naložba, ki je odgovorna za podobo podjetja, potem je vredno razmisliti o celovitem delu strokovnjaka, ki bo zagotovil optimalne koristi katere izhajajo iz vodenja bloga.

Koliko stane vodenje bloga?

Storitev bloganja zahteva dodatno plačilo, ki običajno stane  od 10-30 evrov neto za vstavljanje enega članka.

Alternativa, ki jo uporabljajo nekateri tekstopisci je, da ceni dodajo 3-5 evrov neto za 1000 znakov s presledki.

Končna cena vodenja bloga je vedno odvisna od dolžine besedila in spretnosti pisca.

Povzetek

  • Bloganje je aktivnost, ki zajema obsežno vstavljanje besedil na stran bloga.
  • Ponudi se skupaj z dodatno SEO optimizacijo člankov, kar povečuje poslovne rezultate. Poleg tega skrb za blog prihrani podjetju čas in trud.
  • Vodenje bloga povečuje stroške pisanja besedil, zato je optimalna odločitev individualna zadeva vsakega podjetja.
  • Vsekakor se splača pogovoriti s svojim piscem besedil o takšni storitvi. Vsaka oseba je specializirana za nekaj in objavljanje vsebin na blog je dejavnost, ki bi lahko bila absolutna dolžnost vsakega pisca.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

15.06.2024 Copywriting
14.06.2024 Copywriting
13.06.2024 Copywriting
12.06.2024 Copywriting
11.06.2024 Copywriting Social Media
10.06.2024 Copywriting Marketing
09.06.2024 Copywriting
06.06.2024 Content Marketing
04.06.2024 Copywriting

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil