Se splača dodajati opise izdelkov v spletno trgovino?

Kazalo

Opisi izdelkov so naporna naloga. Morda se sprašujete ali je smiselno vlagati sredstva v druge marketinške dejavnosti. Ali bi bilo bolje zgrabiti bika za roge in opisati vsak izdelek, ki ga imamo v naši ponudbi? V tem članku bomo podrobno analizirali in razpravljali o prednostih in slabostih opisa izdelkov.

Opis izdelkov v spletni trgovini – prednosti

Primarni cilji profesionalnih opisov izdelkov (product descriptions) so izboljšati konverzijo in prepoznavnost izdelka.

Privlačna vsebina bralce spodbuja k nakupu na zelo prepričljiv način medtem, ko vsebinske informacije učinkovito krepijo pozicioniranje. Dodatni učinek je pridobivanje zaupanja med bralci ter gradnja profesionalne podobe blagovne znamke.

Učinek uvedbe opisa izdelka je povečanje učinkovitosti ponudbe, kar vodi do prodaje. Poleg tega je izboljšanje vidljivosti spletne trgovine povezana z ustvarjanjem brezplačnega prometa na spletni strani. Čeprav je običajno treba dolgo čakati na rezultate pa so, takrat ko so, zelo stabilni.

Opis izdelkov v spletni trgovini – slabosti

Vsaka investicija prinaša bodisi dobičke bodisi izgube. Strošek opisa enega izdelka je običajno nekje med 20 in 110 EUR (če upoštevamo cene piscev besedil). V primeru nezadostne prodaje lahko ustvarjanje vsebin podjetnika izpostavi velikim stroškom, ki bi jih lahko porabil za kratkoročne marketinške aktivnosti.

Po drugi strani pa je mogoče samo SEO opredeliti kot dolgoročno korist medtem, ko privlačna predstavitev ponudbe neposredno povečuje prodajo. Zato je vredno opisati vsaj ključne pozicije vašega asortimana (na katere so usmerjeni oglasi). Šele nato se lahko lotimo ustvarjanja opisov izdelkov iz celotne ponudbe.

Pametnejši bralci so morda že ugotovili, da so slabosti posledica napačnih poslovnih odločitev, ne pa samih opisov izdelkov. Vsaka naložba se lahko izkaže za potrato in besedila v spletnih trgovinah niso izjema.

Opisi izdelkov lahko povzročijo izgubo, če so bili izvedeni ob nepravem času ali v neprimerni situaciji.

Če lastnik spletne trgovine s plačilom za besedila izgubi priložnost za promocijo in dosego večje skupine prejemnikov, bo opis izdelka neuporaben – navsezadnje morajo biti besedila namenjena ciljni skupini.

Povzetek

  • Opisi izdelkov so vrsta vsebine, ki povečuje prodajo in vidnost vaše spletne trgovine. Vendar pa lahko premajhna ali prevelika investicija privede do nezadovoljivih rezultatov, zato sprejmite premišljeno odločitev.
  • V vsaki spletni trgovini se splača dodati opise izdelkov, ne pozabite pa na druge marketinške aktivnosti, kot so zunanje pozicioniranje, Google in Facebook oglasi ter ostale vrste vsebin.
  • Profesionalna predstavitev asortimana je osnova za prodajo kot tudi sestavni del marketinga.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil