Trženjske vsebine v realnem času (RTM) – ostanite na tekočem
Na uspešnost prodaje vaše vsebine vpliva veliko dejavnikov. Učinki so povezani s številnimi odvisnostmi, vendar v nekaterih primerih največjo korist prinaša tako preprost parameter, kot je… čas! V današnjem članku bomo obravnavali ustvarjanje vsebin v povezavi s trženjem v realnem času, zaradi katerega boste bolje izkoristili prihodnje priložnosti.
Kaj je trženje v realnem času?
Gre za eno od tistih vrst definicij, pri katerih že samo ime v bistvu pojasnjuje bistvo dane zadeve.
Trženje v realnem času (RTM) so tržne dejavnosti, osredotočene na aktualne teme, ki so precej priljubljene (običajno v ozkem časovnem okviru).
Ker je določena tema v središču pozornosti, je za vsebino, povezano z njo, značilen večji doseg in širše dejavnosti, kar vpliva na boljše rezultate trženja.
Seveda je pogoj za vse to ustrezna uporaba časovnega okvira in s tem izkoristek trenutka – ko je vprašanje na vrhu, vendar ga konkurenca še ni opazila in o njem razpravljala. Bolj kot je tema odzivna na RTM, hitreje ji zmanjka časa. Zaradi tega prepozen odziv drastično zmanjša koristne učinke, saj pri prejemnikih ne vzbudi takšnega zanimanja.
Preberite tudi
Vsebinsko trženje ali trženje v realnem času
Morda se zdi, da je pri RTM pomemben čas in ne vsebina. Vendar se morate zavedati, da na učinke pisanja besedil ne vpliva en sam dejavnik – tudi v tej situaciji.
Sivkast, dolgočasen vnos ne bo dobil dobrih rezultatov ne glede na čas. Če želite izkoristiti vse možnosti trženja v realnem času, vsebina ne sme imeti nedorečenih koncev.
Zato se seznanite z naslednjimi nasveti:
- Igrajte se s čustvi prejemnikov – vtisi ustvarjajo močne odzive in s tem priljubljenost, zato so top teme običajno populistične, lahko berljive, medtem ko je skupina prejemnikov in bralcev zelo raznolika in kaotična. Uporabite temeljna načela pisanja besedil za podjetja B2C, saj mora biti vaša vsebina podobna.
- Pritegnite pozornost prejemnika z značilnim uvodom – prvi odstavek prispevka mora biti jasno povezan s temo, uporabljeno v RTM. Bannerska slepota med občinstvom napreduje, vendar lahko satirični slogan ali kontroverzni naslov še vedno precej učinkovito pritegne prejemnike.
- Bodite ustvarjalni – na žalost pereče teme z velikim občinstvom niso primerne za akademske razprave za namene trženja. Stavite na nekonvencionalen pristop k temu vprašanju!
Povzetek
- Trženje v realnem času je strategija, ki jo morate poznati. To je nujno.
- Čeprav je v njem veliko spontanosti, se splača staviti na dejavnosti, ki zagotavljajo „bonus“ v obliki pomnoženega odziva.
- Že veste, kaj je osnova privlačne vsebine, zato sledite trendom in novostim!
Dodaj odgovor