TrustRank – kako vpliva na položaj vaše spletne strani?
V članku o iskalniku Google smo zapisali, da lahko preveri in oceni vsebino določene strani, kar vam omogoča, da preskočite spletna mesta, ki vsebujejo besedila slabe kakovosti. Danes se bomo vrnili k temu vprašanju. Spregovorili bomo o algoritmu, imenovanem TrustRank, ki je zanj odgovoren.
Kaj je TrustRank in kako deluje?
Prvotno sta ga razvila Yahoo! in Univerza Stanford leta 2004.
Cilj funkcije TrustRank je izboljšati postopek iskanja informacij s preverjanjem kakovosti vsebine, objavljene na spletnem mestu.
Tako omejuje vašo izpostavljenost spletnim mestom, ki vsebujejo podvojeno, nekoristno ali celo škodljivo gradivo. Tako se vsaki spletni strani dodeli določena stopnja zaupanja. Višja kot je, višje je stran uvrščena na Googlovi lestvici za dane rezultate iskanja. TrustRank ni edini algoritem, ki ga uporablja Google. Največji je nedvomno PageRank, vendar njegov namen ostaja enak.
Kako Google opredeljuje “zaupanje” v spletno mesto?
Iskalnik pri določanju stopnje zaupanja v spletno mesto upošteva več kot 200 dejavnikov. Eden najpomembnejših je prisotnost visokokakovostnih povezav (torej povezav na druge zelo zaupanja vredne strani, npr. na našo spletno stran). Razlaga na kratko predvideva, da če se več spletnih strani sklicuje na eno, ki je vir informacij (ali na tiste, ki imajo na splošno visoko stopnjo zaupanja med Googlovimi algoritmi), potem je ta najverjetneje vredna zaupanja. Če večina hiperpovezav vodi na spletišča, ki so spam, potem ne bo vključena v takšno kakovostno skupino.
Kaj bi lahko izboljšali, da bi dosegli višji TrustRank?
Čeprav natančen seznam dejavnikov, ki jih Google upošteva, ni objavljen, obstajajo številne empirično potrjene metode, ki lahko pomagajo vaši spletni strani pridobiti višji položaj na lestvici zaupanja. Pregledali jih bomo v nadaljevanju.
Optimizacija elementov na spletnem mestu
Najprej poskrbite za že omenjene povezave. Če imate na svojem spletnem mestu preveč povezav na velike in priljubljene strani, se bo verodostojnost ocen algoritma zagotovo povečala. Poleg tega se bo bralcem (kadar koli bodo v besedilu videli povezave na stvari, ki jih poznajo) vaša spletna stran zdela precej zanesljiv vir.
Seveda morda ne bo mogoče pridobiti povezave z velikega, priljubljenega spletnega mesta neposredno na vaše spletno mesto, vendar obstaja način. Google ugodno gleda tudi na povezave do spletnih mest, ki vsebujejo povezave do največjih spletnih mest. Tako morda ne boste mogli pridobiti hiperpovezave na svoje spletno mesto neposredno z zaupanja vrednega spletnega mesta, lahko pa jo še vedno pridobite s spletnega mesta, na katerega se povezuje.
Ne pozabite vključiti vseh potrebnih informacij o piškotkih, nastavitvah zasebnosti in pogojih uporabe. To je zahteva za vsako večje spletno mesto, izpolnjevanje pogojev pa priča o tem, da imamo opravka s stranko, ki lahko podatke obdeluje na ustrezen in zaupanja vreden način.
Če vodite blog ali na svojem spletnem mestu redno objavljate nove vsebine, na koncu obvezno vključite seznam virov, ki ste jih uporabili pri ustvarjanju vsebine.
Razvijte svojo blagovno znamko
Algoritmi so pozorni na številna vprašanja, ki po definiciji določajo blagovno znamko. Blagovnim znamkam je mogoče zaupati. Zato poskrbite za kratko in vsebinsko ime svojega spletnega mesta in obvezno dodajte podstrani “O nas” s podrobnimi informacijami, ki opisujejo vaše dejavnosti. Če jih še nimate, bodite dejavni v družabnih medijih, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn. Med bloke besedil in morda tudi na druga spletna mesta se splača umestiti sidrna besedila z imenom vaše blagovne znamke.
Preberite tudi
Poskrbite za svojo domeno
Registrirajte domeno za daljše časovno obdobje – od tega je odvisna naložba v razvoj spletnega mesta. Te informacije morajo biti javne, da jih je mogoče preveriti.
Upamo, da bo to vodilo vsem pomagalo izboljšati položaj njihovega spletnega mesta na lestvici iskalnikov. To vprašanje je vsekakor obsežno, vendar je usklajevanje z zahtevami algoritmov največkrat nemogoče. Vsekakor pa boste z zgoraj omenjenimi fazami povečali splošno zaupanje v vaše spletno mesto.
Dodaj odgovor