Tehnike pisanja besedil, ki jih morate poznati
Mnenje, da je copywriting samo pisanje besedil, je daleč od resnice. Na rezultate vpliva na desetine dejavnikov, sama vsebina pa je lahko ustvarjena na več načinov. Kljub temu obstajajo nekateri stalni elementi, ki lahko bistveno povečajo konverzijo – spoznajte več o učinkovitih tehnikah pisanja besedil.
Tehnike pisanja besedil – kaj morate vedeti?
Brez individualnega pristopa k vsebini, ki jo ustvarjate, ni mogoče doseči zadovoljivih rezultatov.
Značaj je odvisen od ciljne skupine in blagovne znamke podjetja. Zelo pomembna so tudi tržna sredstva konkurence – kadar tekmujete z velikimi portali, se splača uporabiti bolj nišne ključne fraze, s katerimi se boste izognili boju na odprtem terenu.
V ta namen je treba opraviti raziskavo in izbrati ključne besede, ki zagotavljajo najboljše rezultate s pričakovanimi možnostmi. To lahko preprosto ugotovite z uporabo namenskih orodij za pisanje besedil ali, če izberete veliko bolj zamudno rešitev, preverite, katerih fraz še niso uporabili konkurenti. Za to uporabite iskalnik. Šele če imate natančno strategijo, lahko začnete uporabljati tehnike pisanja besedil. Najprej načrtujte, nato ukrepajte.
Osnovne tehnike pisanja besedil
Večina prodajne vsebine, podstrani ponudbe in opisa izdelka je sestavljena iz treh osnovnih sestavin: specifikacije, jezika prednosti in CTA. V nadaljevanju bomo obravnavali vse z obrazložitvijo, katero metodo je vredno izbrati.
Specifikacija
Opredeljujemo jo kot fragment, ki vsebuje bistvene informacije o izdelku. Sedanje potrebe potrošnikov lahko povzamemo z eno besedo: jedrnatost. Specifikacijo je treba umestiti na začetek besedila v obliki seznama z alinejami ali poudarjenega odstavka, da učinkovito pritegne pozornost občinstva.
Ne pozabite, da bo potencialna stranka verjetno zapustila vašo spletno stran, če ne bo prejela odgovora v prvih nekaj sekundah. Najprej morate staviti na objektivnost in jedrnatost – o času za prepričevanje bomo govorili v naslednji fazi.
Jezik prednosti
Drugi nujni element je ustrezna predstavitev informacij, ki prikazujejo posebne koristi nakupa. Tudi tu so pomembne posebnosti, vendar se ne nanašajo več na značilnosti izdelka ali storitve, temveč na težave kupca, ki se lahko rešijo ob zaključku transakcije. Takšen slog pisanja imenujemo jezik koristi – nič čudnega, da je trenutno najbolj priljubljena tehnika pisanja besedil. Odlikuje ga visoka učinkovitost zaradi dejstva, da pri nakupu ne uporabljate le glave, temveč vas vodi tudi domišljija.
Če na primer prodajate motorno olje, se ne omejite le na navedbo njegovega proizvajalca, viskoznosti itd., temveč povejte, da je takšno olje povezano z boljšim delovanjem motorja in da bo tako preprečilo pogoste okvare in nenehne obiske pri mehaniku.
V pomoč je lahko oblikovanje v obliki poudarjanja ključnih prednosti.
Upoštevati morate tudi dejstvo, da morajo biti besedila kljub tržnemu sporočilu bogata s hipotetičnimi vezniki, da bi z utemeljitvijo svojega stališča povečali zanesljivost. Jezik prednosti pridobiva na pomenu, medtem ko nezanesljivi hierarhični slogani izgubljajo svojo vrednost. Njihov presežek lahko celo škoduje podobi podjetja.
Obogatitev vsebine z jezikom koristi ne bo povečala le privlačnosti besedila, temveč tudi njegov obseg, kar vpliva na učinkovitejše pozicioniranje.
Poziv k dejanju
Zadnja faza ustvarjanja profesionalne vsebine je poziv k dejanju (CTA), ki bo prejemnika spodbudil k dokončanju transakcije. Ne glede na to, ali govorimo o nakupu izdelka ali naročnini na e-novice, je vsekakor vredno navesti, kaj želimo in pričakujemo od prejemnikov. Čeprav se stavki, kot sta „Ne čakajte, kupite zdaj“ ali „Obiščite našo spletno stran in izveste več“, danes morda zdijo reliktni, so še vedno donosen del vsebine.
Najpogosteje uporabljena tehnika pisanja besedil v primeru CTA je ustvarjanje časovnega pritiska: pozitivnega („naročite izdelek še danes in pridobite 20-odstotni popust!“) ali negativnega („do konca promocije so le še tri ure, ne zamudite priložnosti!“). Dodate lahko tudi socialni dokaz (na primer: „60 % mehanikov uporablja ta izdelek. Kaj pa vi?“).
Ne pozabite, da se poziv k akciji ne sme nanašati le na vsebino, objavljeno na vaši spletni strani, temveč tudi na meta naslov in meta opis, ki bosta uporabnike spodbudila k obisku vaše spletne strani.
Višja kot je stopnja klikov (CTR), boljša je vidnost v iskalniku in večje je število obiskov na spletnem mestu. Skratka, igra je vredna svojega denarja.
Povzetek
- Navedli smo osnovne tehnike pisanja besedil, ki jih je vredno izvajati. Vendar so odvisne od stopnje ustvarjanja vsebine.
- Pravil je še veliko več, vendar bi za oblikovanje splošnih načel potrebovali enciklopedijo in ne članka, saj obstajajo različne metode, ki so odvisne od vrste vsebine in panoge.
- Izkušnje in analiza rezultatov ustvarjene vsebine vam bodo omogočile uporabo ustrezne tehnike pisanja besedil ne glede na situacijo.
Dodaj odgovor