Dodajanje naslovov – naredite to na pravi način! Naslovi SEO

Kazalo

Vsak tekstopisec bi moral vedeti, kako oblikovati in dodajati naslove. Ta enostavno izvedljiva podrobnost je zelo pomembna za pozicioniranje in jasnost besedila. V nadaljevanju bomo govorili o pravilnem dodajanju naslovov za SEO, da bo vsebina teksta prinesla največje koristi.

Hierarhija naslovov

Najprej in predvsem obstaja hierarhija naslovov. Z drugimi besedami, nekateri med njimi so bolj ali manj pomembni.

A hierarchy of headings

Najpomembnejši naslov je H1 (slovenska različica je Naslov 1, Naslov 2…). Vsaki drug naslov, ki sledi tej hierarhiji, “izgubi svojo moč”, čeprav je še vedno nad standardnim odstavkom, tj. nad vrsto vsebine, ki se v članku uporablja najpogosteje.

Poleg naslova lahko izbiramo med naslovi, kot so H2, H3, H4, H5 in H6 (N2, N3, N4, N5, N6). Zapomnite si pravilo “podrejeni vedno opisujejo nadrejenega”.

  • H1 je osnova besedil – pove vam, o čem je vsebina.
  • H2 so stebri, ki opisujejo ključna vprašanja, povezana s temo.
  • H3 so manjši in krajši stebri, ki podpirajo vsebino H2.
  • H4 podrobno razvija informacije iz H3 itd.
Primer

V primeru članka o računalniških igralcih je pravilna hierarhija naslovov:

H1: Ali računalniške igre pomagajo pri učenju? Analiza raziskav
H2: Prednosti računalniških iger
H3: Večja osredotočenost
H3: Boljši odzivni čas
H3: Boljša orientacija
H2: Ali so vse računalniške igre enake?
H3: Vrste računalniških iger s pozitivnim vplivom
H4: Taktične igre
H5: Več vojn ali načrtovanja? To je odločilna točka
H4: Ekonomske igre
H4: Glasbene igre
H3: Vrste računalniških iger z negativnim vplivom
H4: Akcijske igre
H5: Pomanjkanje minimapa vpliva na boljšo orientacijo
H4: Borbene igre
H4: RPG igre
H2: Računalniške igre – povzetek

Ta primer prikazuje, kateri deli besedila so bistveni in kateri zagotavljajo le manj pomembne podrobnosti. To je struktura, ki zaradi ločevanja informacij omogoča lažje branje.

Dodajanje naslovov in ključnih besednih zvez

Ustrezna hierarhija ne le povečuje jasnost besedila, ampak tudi pošilja pomemben signal iskalnikom. Algoritmom sporoča, katere fraze, uporabljene v besedilu, so posebej pomembne.

Lahko ga preprosto uporabimo.

Naslovi so odličen prostor za ključne besede, na katere želite pozicionirati svoj članek.

Koliko fraz naj vsebujejo naslovi?

Ustrezna količina je odvisna od skupne dolžine besedila. Priporočamo vam, da uporabite ključne besede za naslove H1 in nekatere naslove H2, prav tako pa tudi za polovico naslovov H3.

V zgornjem primeru se glavna fraza “računalniške igre” pojavi v 6 od 17 naslovov. Google ne razlaga le te ene fraze, temveč tudi druge oblike in kombinacije teh dveh besed.

Treba se je zavedati, da lahko presežek ključnih besednih zvez negativno vpliva, prav tako pa tudi pomanjkanje ključnih besed. Besedilo mora biti naravno, da bo učinkovito, in vsak poskus manipuliranja z dejavniki razvrščanja bo le zmanjšal njegov potencial.

Kako pogosto naj dodajam SEO naslove?

Še enkrat se sklicujemo na naravni ton besedila, saj je to osnovni dejavnik.

V praksi se naslovi dodajajo na vsakih 500-1000 znakov s presledki.

Smernice pisanja za YoastSEO priporočajo, da besedila ločite z največ 250-350 besedami (1250-2100 znakov s presledki).

Pravzaprav je izogibanje dolgim blokom besedila pomembno za berljivost in za iskanje informacij, ki jih prejemnik išče.

Povzetek

  • Naslovi ustvarjajo jasno strukturo članka in segmentirajo vsebino. Tako olajšajo berljivost in izboljšajo pozicioniranje.
  • Ne pozabi, da hierarhija naslovov obstaja. Manjša vsebina se nanaša na večjo.
  • Vključitev ključnih besed v vaše naslove je dober način za povečanje vidnosti vaše spletne strani na Googlu.
  • Bolj ko je članek izpopolnjen, več naslovov bo potreboval za organizacijo podanih informacij.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil