Besedila in družbena omrežja – ustvarite prodajna besedila za svojo stran oboževalcev

Kazalo

V današnjem času ima skoraj vsako podjetje svojo stran na Facebooku. Vsa imajo en cilj – povečati dobiček. Izkazalo se je, da je pisanje besedil izjemno učinkovito orodje saj lahko resnično poveča prodajo skozi marketinške vsebine. V naslednjem članku bomo razpravljali o tem, kako ustvariti prodajna besedila na strani za oboževalce. Dokazali bomo, da je pisanje besedil na družbenih omrežjih prav tako zelo pomembno. Vabljeni k branju!

Ustvarjanje prodajnih vsebin na Facebooku – kje začeti?

Družbena omrežja so prostor, kjer lahko najdemo skorajda vsako podjetje. To dejstvo odraža največji prodajni potencial. Vendar pa vsak od nas opaža veliko dihotomijo pri vodenju fanpagea – strani za oboževalce. Nekatera podjetja objavljajo profesionalne objave, ki so precej aktivne medtem, ko druga ne morejo napredovati in prejemajo le “družinske všečke”. Slaba izvedba ni edini razlog – pomanjkanje načrtovanja in spremljanja učinkov je še en od njih.

Nosilec oglasnega sporočila je seveda objava (o tem, kako ustvariti Facebook objave smo razpravljali v ločenem članku).

Objava je običajno sestavljena iz vsebine in fotografij. Facebook svojim uporabnikom daje možnost avtonomije, kar pa omogoča dodajanje videoposnetkov, anket in objavljanje dogodkov. Pogovorimo se o najpogostejši obliki – eni sami fotografiji in besedilu.

Ni recepta za učinkovito prodajno vsebino na družbenih omrežjih. Na to vplivajo številni dejavniki, kot so strategija in aktivnosti konkurence, ciljna skupina in marketinški cilji.

Opredelitev specifičnih prodajnih aktivnosti je prevladujoči element in izhodiščna točka, iz katere se borimo za pozornost stranke.

Vzpostavite strategijo

Pri pripravi vsebine se dotaknite tudi opredelitve marketinških ciljev. Na vsaki stopnji strategije vsebinskega marketinga imajo besedila različne značilnosti.

Načrtovanje promocije podjetja

Ne ustvarjajte objav »sami zase«. Vsaka prodajna vsebina ima pomembno nalogo pri pridobivanju strank, zato jo mora videti čim več zainteresiranih ljudi.

Videti je, da mnoga podjetja objavljajo svoja sporočila nepremišljeno. Šele ko načrtujemo natančen cilj in določimo način kako prodajna besedila dosežejo prejemnike lahko začnemo z izvajanjem.

Kako ustvariti prodajna besedila na Facebooku?

Učinkovita vsebina je odvisna predvsem od načina kako prilagodimo obliko tržnemu cilju.

Čeprav je končni pokazatelj učinkovitosti oglasnih besedil dobiček, nas vsaka stopnja prodajnega lijaka spodbuja k določeni konverziji. Zato se pogovorimo o značilnih in lastnostih takšnih vsebin glede na njihov namen.

Zgradite prepoznavnost blagovne znamke

Pokažite se! Na tej stopnji najbolje delujejo privlačni slogani in fotografije. Naj bodo besedila kratka in privlačna – njihov edini namen je pritegniti pozornost. Zato se ne osredotočamo na neposredno predstavitev ponudbe, ampak le na omembo storitev ali izdelkov, ki jih ponujamo.

Doseči želimo največje število ljudi, zato bodo vsi poskusi spodbujanja konverzij privedli do manjšega zanimanja in manjšega dosega. V naslednji fazi oglaševanja bi morala publika že vedeti, kaj ponuja podjetje X.

Zgradite trdnost

Objave, ki so osredotočene na dejavnost in prodajo lahko vključujejo tudi ponudbo. Ne smemo pozabiti, da so strokovni prispevki in članki, ki spodbujajo razpravo, prednostni.

Če je objava oglaševana med širokim občinstvom se osredotočamo na jasnost in privlačnost. Najbolje delujejo preprosta sporočila, ki na pogovoren način “zabavajo in/ali učijo”. Če je cilj strožji in so vaše aktivnosti usmerjene na uporabnike, je lahko prodajna vsebina bolj specifična in zahtevna. Prejemniki že poznajo blagovno znamko, zato lahko stavite na vsebino iz industrije.

Začnite prodajati

Po izbiri „aktivnih” uporabnikov začnite prodajno kampanjo. Recept je preprost (vsaj v teoriji): prepričljiva predstavitev ponudbe. Vsebino moramo napisati z jezikom koristi. Nikakor ne smete pisati o posledicah – stranke naj podjetje povezujejo izključno z nečim pozitivnim.

Obveščajte o ponudbi in ugodnostih na profesionalen način. Amaterska vsebina, kot je “Ste debeli in želite shujšati? Poskusite X”, ne ustreza smernicam Facebooka.

Poleg tega predpisi prepovedujejo obljubljanje zlatih jajc. Vsebina mora biti zanesljiva, zato pri opisovanju koristi ne pretiravamo  v nerealnem obsegu. Potrebujete le malo truda, da napišete privlačno prodajno besedilo, ki ne napada ali obljublja, ampak deluje!

Čeprav je končni dejavnik učinkovitosti marketinških besedil dobiček, nas vsaka stopnja prodajnega lijaka spodbuja k določenemu preoblikovanju.

Besedila in družbena omrežja – osnovna pravila

Pravkar smo opisali kako oblikovati marketinško vsebino. Vendar to niso le splošni nasveti, ki delujejo. Da bi bila vsebina vedno učinkovita upoštevajte osnovna načela pisanja besedil za družbena omrežja.

Analizirajte učinkovitost vaših prodajnih besedil

Prednost oglaševanja na Facebooku je velika avtonomija na področju testiranja oglaševalskih kreacij. Poleg tega lahko spremljamo številne kazalnike, ki dokazujejo učinkovitost posameznih elementov kampanje.

Poskrbite, da boste pripravili nekaj oglasnih besedil in analizirali rezultate. Po izbiri najučinkovitejšega oglasa porabite celoten proračun za ta oglas, da dosežete najbolj zadovoljive rezultate. Če imamo takšno priložnost zakaj je ne bi izkoristili?

Ukvarjamo se z vprašanjem, ki se pogosto pojavi v glavi tekstopisca. Všeč nam je vsebina, ki jo ustvarimo in domnevamo, da bo dosegla najboljše rezultate. To je kognitivna pristranskost, saj bi morali analizirati statistiko in odzive prejemnikov – ne promovirajte vsebine samo zato, ker vam je všeč.

Seveda cenejše oglaševanje ne pomeni vedno boljšega. Nekatere vrste vsebin zahtevajo višje stroške vendar tudi prinašajo bolj donosne konverzije. Kljub temu je vedenje uporabnikov do oglasa ključni pokazatelj, ki določa učinkovitost in stroške kampanje – na to moramo biti zelo pozorni.

Ne sledite že pripravljenim receptom za uspeh.

Dejstvo, da skoraj vsak tekstopisec lahko ustvari reklamne slogane dokazuje, da ni posebnih pravil za učinkovito prodajno vsebino. Vsi vemo, da je trg izjemno dinamičen subjekt. Zato so poskusi in napake ter sledenje rezultatom in uvajanje novih idej edine rešitve za razvoj donosne marketinške vsebine.

V prvem delu našega članka smo orisali osnovne značilnosti pisanja besedil za družbena omrežja (odvisno od faze). Vendar pa je treba poudariti, da se ta prodajni lijak uporablja predvsem v B2B industrijah, kjer prejemniki prehajajo skozi “gosto sito” oglasov. Postopoma gradijo svoje zaupanje in potrebo po transakcijah. V takih pogojih je težko pritegniti stranko.

Situacija je drugačna na B2C trgu, kjer so izdelki ali storitve cenejši in se nanašajo na širšo ciljno skupino. Če želimo nekaj prodati na izviren način (kot na primer iznajdljiva pisala za 0,10 €), nam ni treba prikazovati strogih oglasov prilagojenih uporabnikom. V primeru ponudbe, ki spodbuja k nakupu in beleži impulzivne nakupe zaradi nizkih cen ali velikega povpraševanja, lahko ciljno oglasevanje neposredne prodaje usmerimo na večjo skupino prejemnikov.

Nemški idealist Wilhelm Hegel je trdil, da je napredek ideologije pogojen s tezo, antitezo in sintezo. To je natančna analogija pisanja besedil za družbena omrežja, saj odraža idejo učenja iz napak, nasprotujočih si idej in sklepov. Konec koncev je to recept za razvoj in boljše rezultate.

Ne vzpodbujamo vas, da sledite togim nasvetom. Namesto tega priporočamo analizo rezultatov in iskanje rešitev prilagojenih spreminjajočemu se potrošniškemu trgu. Le tako ravnanje bo omogočilo ustvarjanje učinkovite marketinške vsebine, potrjene s finančnimi rezultati.

Povzetek

  1. Besedila in družbena omrežja sta gonilna sila marketinških aktivnosti. Preveč besedila na promocijskih fotografijah zmanjšuje rezultate oglaševalskih kreacij. Privlačni opisi prilagojeni strankam pa lahko dosežejo nasprotno!
  2. Ustvarjanje marketinških besedil mora biti strogo prilagojeno naravi podjetja, ciljni skupini in trenutni tržni situaciji.
  3. Prav tako morate spremljati rezultate, da podelite svoj proračun za najbolj učinkovite oglase.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil