Kako narediti vsebino, ki spreminja prodajo?

Kazalo

Pretvorba, ustvarjanje oz. pretvarjanje je glavno merilo učinkovitosti besedil. Tekstopisec piše z namenom prodaje, za zainteresiranost bralca ali, da gradi prepoznavnost blagovne znamke. Ciljev je veliko, a vse se konča pri pretvorbi. Zato je pomembno, da tekstopisci znajo ustrezno prilagoditi vsebino besedila, da prejemniki sporočila storijo tisto, kar od njih pričakujemo. V naslednjem članku bomo razložili, kako pisati besedila, ki dosegajo vsa ta pričakovanja.

Kaj je pretvorba?

Pretvorba je izvajanje določenega cilja katerega pričakuje naročnik.

V preteklosti je bila edina merljivost za prodajo “pretvorba”. Trenutno analiziramo številne druge parametre, tako imenovane “faze prodaje”. Najbolj osnovne so:

  • grajenje prepoznavnosti blagovne znamke – pretvorba se meri s številom ljudi, ki si bodo zapomnili vaše podjetje;
  • Merilo so uporabniki, ki se odzovejo na marketinska sporočila podjetja (kot so vnosi na spletni strani in objave na družbenih omrežjih);
  • Prodaja – tukaj gre za število izvedenih transakcij.

Na splošno je skoraj vsak naš cilj lahko del pretvorbe. Drugi primeri takšnih dejanj so:

  • obisk spletne strani,
  • klik na gumb „kontakt”,
  • naročanje na novice, novičke,
  • dodajanje izdelkov v košarico.

To so kazalniki, ki jih je mogoče izmeriti, zato je enostavno opazovati in govoriti o učinkovitosti ponudbe v povezavi s sprejetimi ukrepi.

Opredelitev cilja je pomembna za pisca besedil, ki pripravlja besedila, prilagojena določeni prodajni fazi.

S pomočjo takšne vsebine lahko gradite prepoznavnost blagovne znamke, prepričate bralca k nakupu in povabite stranke, da obiščejo vašo spletno stran.

Obstaja veliko možnosti. Pogovorimo se o tem, kako bo vsebina izgledala glede na želene učinke in cilje.

Kako napisati besedila, ki spreminjajo?

Ni vnaprej pripravljene recepture za učinkovita besedila. Če bi obstajala, bi bila vsa podjetja dobičkonosna. Kljub temu pa je eno gotovo: besedilo z visoko stopnjo učinkovitosti je individualno prilagojeno namenu.

Prodajna vsebina ima drugačen značaj, če jo primerjamo s sporočilom, ki gradi prepoznavnost. Upoštevati je treba ne le cilje, temveč tudi skupino prejemnikov in značilnosti posameznega podjetja.

Primer

Vsebina za potencialne stranke odvetniške pisarne se bistveno razlikuje od vsebine za obiskovalce lokalne pekarne.

Izjemno pomembno je, da sporočilo razume čim več ljudi. Zato mora biti vsaka vsebina, ki jo pretvarjamo, natančno prilagojena svojim bralcem. Besedila, ki so pretežka in zapletena, bodo prezrta medtem, ko besedila, ki so preveč splošna ne bodo prinesla optimalnih rezultatov.

Zdaj pa preidimo na nekaj konkretnih primerov kako ustvariti besedila, ki so ustvarjena za osnovne marketinške namene.

Zgradite prepoznavnost

Besedila, ki gradijo prepoznavnost morajo biti izjemno preprosta in razumljiva predvsem zato, ker so namenjena veliki skupini prejemnikov.

Potrebno je kratko sporočilo, ki bo povezano s podjetjem. Delujejo lahko stavki in oglaševalski slogani še posebej, če so ritmični.

Verjamemo, da je težko ustvariti učinkovit tekst, ki gradi prepoznavnost, saj zahteva veliko ustvarjalne moči – vsebina mora biti kratka in hkrati odražati dušo podjetja.

Privabite svoje bralce

Vplivanje na druge ljudi s svojim besedilom ni enostavno – zahteva psihološko znanje v kombinaciji z veščinami pisanja besedil. Poleg tega morajo biti tovrstna besedila dinamična – vsebina, ki se spreminja, se bo na različne dni v mesecu bistveno razlikovala.

Ko oblikujete privlačno besedilo se neposredno obrnite na svoje občinstvo. Izvirnost je ključna, saj bo presegla ovire nevednosti.

Poziv k akciji bi lahko bil zelo koristen. To je preprosta spodbuda, kot na primer “Kaj mislite o tem?”

Na žalost v primeru vključevanja prejemnikov – bralcev, ni mogoče določiti nadaljnjih smernic, saj so aktivnosti odvisne od značaja vsakega podjetja in trenutne tržne situacije. Ciljati morate na potrebe bralcev, vendar za to ne obstaja pripravljena formula.

Kljub temu je vredno analizirati statistiko. Zahvaljujoč podatkom je mogoče oblikovati sporočila, ki prejemnike spodbudijo k obisku vaše spletne strani, da bi na tej podlagi oblikovali nadaljnje vsebine.

Prodajte

Ali lahko prodate s pomočjo vsebine? Seveda! Če ne bi bilo tako, bi tekstopisci takoj izgubili službo.

Specifičnost prodajne vsebine je odvisna od:

  • karakteristike podjetja
  • skupine prejemnikov
  • in tudi prejšnjšnje prodajne faze

Skupna značilnost zgoraj omenjenih vprašanj je jezik ugodnosti. Po njem naj bi ponudba obveščala prejemnike o specifičnih ugodnostih nakupa. Zelo pomembno je pokazati prednosti podjetja in predstaviti, kaj razlikuje to ponudbo od konkurence.

Povzetek

  • Več prodajnih stopenj je mogoče razlikovati. Najbolj priljubljene so: rast prepoznavnosti blagovne znamke, angažiranje prejemnikov in prodaja.
  • Vsebina, ki spreminja, je odvisna od številnih dejavnikov. Dva najpomembnejša sta marketinški cilj in ciljno občinstvo.
  • Izkušnje in spremljanje rezultatov so osnova za ustvarjanje učinkovitih besedil.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil