Kako izgleda pisanje besedil za Facebook?

Kazalo

Pisanje besedil je pridobilo velik pomen na družbenih omrežjih. Sposobnost pritegniti bralce in ustvariti prodajno vsebino omogoča podjetjem, da ustvarijo dodatne dobičke na družbenih omrežjih. V naslednjem članku bomo analizirali, kako izgleda učinkovito pisanje besedil na Facebooku.

Kaj dela pisec besedil za družbena omrežja?

V današnjih časih vstopa na trg pisanja vse več strokovnjakov. Socialna omrežja niso izjema. Tekstopisec, ki se giblje znotraj Facebooka in ga zna dobro upravljati ima specifične veščine prilagojene uporabnikom te spletne strani. Tak pisec ne potrebuje pisati izčrpnih člankov, da bi prodajal. Kaj torej tekstopisec ustvarja namesto tega?

  • Kratki vnosi in objave – gradijo prepoznavnost blagovne znamke, pritegnejo prejemnike in povečujejo prodajo.
  • Besedila oglaševalskih akcij – njihov cilj je povečati vidnost in zmanjšati stroške oglaševanja;
  • Oglaševalski slogani – stavki, ki so glavni motiv trženja; lahko so tudi del oglaševalskih kampanj;
  • Opis za stran “fanpage” – ta predstavlja ponudbo podjetja in njegovo poslanstvo;
  • Specifične in zanimive objave iz določenega industrijskega področja – izvaja poslovno strategijo preko vsebinskega marketinga.

Kot lahko vidite, ima pisec besedil na družbenih omrežjih dolžnosti, ki zajemajo vsestranskost in prilagodljivost. Druge naloge tekstopisca pa pogosto vključujejo še razvoj strategije, ki predvideva pripovedovanje zgodb ali ciklične objave, ki bi povečale zanimanje med uporabniki.

Pisanje besedil za Facebook

O osnovnih dejavnostih tekstopisca na družbenih omrežjih smo že pisali. Kljub temu pa še vedno ne vemo kako takšna vsebina izgleda. No, besedila, namenjena Facebooku, so precej specifična – vedno bi morala imeti privlačno obliko, da pritegnejo in ujamejo pozornost prejemnikov, bralcev. Uporaba zapletenega besedišča bo povzročila nerazumevanje, medtem ko bo neustrezna dolžina povzročila dolgočasje.

To nas vodi do zaključka, da mora biti besedilo objavljeno na Facebooku:

  • preprosto – razumljivo vsem prejemnikom
  • privlačno – zapis tako podira tako imenovane “ovire slepote”
  • kratko in jedernato – čas uporabnikov je izjemno dragocen
  • zanimivo – prispevki morajo vzbuditi resnično zanimanje
  • naslovljeno neposredno na prejemnike
  • izvirno, originalno – ustvarja edinstven slog podjetja

Česa se izogibajte?

  • Preveč informacij – “fanpage” ni stran, kjer bi pretirano razkazovali svoje znanje. Večina uporabnikov bo preprosto ignorirala takšno objavo, kar ima negativen vpliv na organski doseg in aktivnosti uporabnikov.
  • SEO struktura – ni potrebna iz očitnih razlogov. Ni nam treba zapomniti si uporabe ključnih fraz, zaradi česar prihranimo čas in naredimo naše besedilo bolj naravno.
  • Povprečnost in povprečna vsebina – izkoristimo vsako priložnost, da naše besedilo ločimo od konkurence. V tem primeru igra fotografija zelo pomembno vlogo. Vendar pa tudi vsebina vpliva na to, ali bo pritegnila pozornost uporabnikov. Bralec ne sme imeti občutka, da gre za še en opis iz Wikipedije.

Pisanje besedil za Facebook ima svoja specifična pravila, čeprav je končna izvedba precej dinamična zadeva in je odvisna od strategije podjetja. To je lahko koristno, vendar je pomembno pridobiti izkušnje in opazovati statistiko, prav tako pa preveriti svoja dejanja in ugotoviti na katero vsebino se uporabniki dejansko odzivajo. Glede na panogo podjetja se lahko značilnost objav nekoliko razlikuje, da bi zapis podjetju prinesel dobiček.

Povzetek

  • Pisec besedil za družbena omrežja, ki objavlja prispevke na Facebooku ustvarja privlačno vsebino, katera komunicira z uporabniki. Ta poklic pridobiva na priljubljenosti in ni pričakovati, da bi imel v prihodnosti kaj manjšo vlogo.
  • Čeprav lahko pisalne besedil za Facebook zmanjšamo na najpomembnejša dejstva, je učinkovitost besedil odvisna od panoge, trenutne situacije na trgu in dejanskega odziva prejemnikov – bralcev.
  • Pomembno je še naprej spremljati statistiko, da vidimo kateri vnosi dejansko ustrezajo uporabnikom.

Bi radi naročili učinkovite objave za FB? Ne odlašajte in naročite vsebino! Smo tekstopisci, ki bodo ustvarili privlačna besedila za vaše podjetje.

Povpraševanje

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil