Kako napisati vsebinski članek za vsako vejo industrije?

Kazalo

Danes le dobri članki prinašajo koristi. Vsebina, ki uporabnikom ponuja koristne informacije, je promovirana. Zato se bomo danes ukvarjali z vprašanjem, kako ustvariti vsebinske članke, ki bodo izpolnjevali vaše marketinške cilje.

Vsebinski članki – koristi

Vsebina je kralj – tako je rekel Bill Gates… pred 20 leti! Morda boste presenečeni, vendar se od takrat ni nič spremenilo, predvsem zato, ker so na internetu še vedno potrebne dragocene informacije. V zameno lahko pridobite številne poslovne koristi. Pogovorimo se o najpomembnejših med njimi:

Vidnost na Googlu

Substantivni članki izboljšujejo pozicioniranje – navsezadnje ustvarjamo vsebino, namenjeno ljudem. Google to zelo dobro ve, zato svojim uporabnikom prikazuje le zanimive tekste.

Seveda, Google to stori le, ko je vsebina uporabna in spletni strani lahko zaupamo. Ko so članki prikazani v iskalniku, povečajo promet na spletni strani brezplačno.

Podoba blagovne znamke

Profesionalni članki gradijo podobo strokovnjaka. Deljenje tematskega znanja je prikaz, ki kaže, da je vaša ponudba najvišje kakovosti.

Povečanje prodaje

Končna korist vsebinskih besedil so prodaje.

Obisk na spletni strani vam olajša privabljanje potencialnih strank. Gradnja podobe povečuje zanimanje za vašo ponudbo. Zato so specializirani članki, kot osnova vhodnega marketinga, učinkovito orodje, ki povečuje prodajo.

Kako napisati dobre članke?

Dve najpomembnejši lastnosti vsebinskih člankov sta uporabnost in privlačnost.

Prvo lastnost je mogoče meriti s številom obiskov, medtem ko drugo – s časom, preživetim na spletni strani.

Besedilo mora bralcem prinašati vrednost. Posledično se posreduje in povezuje naprej. Brez uporabnosti ne moremo govoriti o učinkovitem članku, saj se ne bo dolgo zadrževal visoko na Googlu.

Po drugi strani pa je privlačna oblika pomembna, saj iskalnikom (search engines) zagotavlja jasne informacije o tem, ali je besedilo razumljivo in zanimivo.

Primer

Če je čas bralca – uporabnika, preživet na spletni strani le nekaj sekund, je vsebina verjetno preveč zapletena, kar povzroči, da vaša publika hitro obupa nad branjem.

Na takšno situacijo lahko vplivajo jezikovne napake, presežek strokovne nomenklature in “neprijetna” struktura.

Poleg osnov se pogovorimo še o tem, na kaj vse bi morali biti pozorni pri ustvarjanju strokovnih člankov.

Zgradite strukturo

Bistveni članek je poln informacij. Zato je treba podatke organizirati in ustvariti SEO strukturo. Osnovna pravila so:

  • Izvlecite svojo predstavitev
  • Ločujte odstavke
  • Dodajte naslove
  • Izpostavite najpomembnejše dele besedila in zaključke
  • Ustvarite povzetek, da bo bralec lahko še bolje “pridobil” znanje

Izgradnja jasne strukture, ki vključuje ključne besede, je eden najpomembnejših korakov v smislu SEO.

Dodajte vire

Precej pomemben element, ki vpliva na natančnost besedila je bibliografija, ki naj bo postavljena v nogo strani. Zahvaljujoč temu bralci vedo, na kateri osnovi ustvarjate svojo vsebino in zakaj oblikujete takšne in ne drugačne zaključke.

To pravilo še posebej velja za podjetja iz panoge povezane z varnostjo in zdravjem ljudi.

Pišite jasno in jedrnato

Struktura članka lahko to jasno pokaže, prav tako pa tudi sam tekst. Bolj ko je vaša ciljna publika velika, bolj pogostejši besedni zaklad bi morali uporabljati.

Še več, pri pisanju se splača uporabljati označene sezname in druge oblike. Ti bodo prekinili bloke besedila in s tem povečali njegovo berljivost in privlačnost.

Predstavite visokokakovostne informacije

Najpomembnejše pravilo se nanaša na informacije – podatki so tisti, ki na koncu določajo učinkovitost članka. Posebno pozornost je treba nameniti tej zadevi, saj lahko en napačen tekst izniči desetine zanimivih zaključkov.

Kaj natančno pomeni „informacije visoke kakovosti”? Nanaša se na podatke, ki so vsebovani v bibliografiji. Najboljši viri so raziskave (še posebej meta-analize). Izogibajte se navajanju drugih blogov ali dvomljivih časopisnih člankov še posebej, če je avtor pristranski pri podajanju zaključkov.

Trdno besedilo mora temeljiti na trdnih in zanesljivih virih – za to pravilo ni nobenih izjem.

Povzetek

  • Substantivni članki so označeni z jasno strukturo, razumljivo vsebino ter zanesljivimi informacijami, ki so podprte z znanstvenimi raziskavami.
  • Specializirana besedila prinašajo številne marketinške koristi, kot so pozicioniranje in prodaja.
  • Zato se je vredno osredotočiti na strokovno izvedbo z izbiro ustreznega tekstopisca.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil