Blog članki proti predprodajnim stranem – kakšna je razlika?

Kazalo

Internet vsakodnevno dinamično povečuje količino vsebine. Medtem ko so članki v spletnem dnevniku njegov pomemben del, predprodajne strani prav tako zahtevajo prostor. Pojavljajo se vprašanja – zakaj so ustvarjene različne vrste vsebin? Kako se članki v spletnem dnevniku razlikujejo od predprodajnih strani? V kaj se bolj splača investirati? Če želite izvedeti, preberite naslednji članek!

Blog članki proti predprodajnim stranem

Ti dve vrsti vsebine sta relativno podobni, čeprav služita različnim namenom. Ob tem se spreminja njihov “ton” in tudi cena za 1000 znakov s presledki.

V preteklosti so bile predprodajne strani obravnavane kot vsebina najnižje kakovosti predvsem zato, ker so bile namenjene nasičenju spletne strani za povečanje njene vrednosti in okrepitev pozicioniranja. Po drugi strani pa ne moremo reči nič “inovativnega” o preteklosti blogovskih člankov – spremljali so internet že od njegovega nastanka in so jih pisali tako amaterji kot profesionalni pisci. Vredno je vedeti, da se je število objav v zadnjih letih hitro povečevalo, pozornost bralcev pa je postala vse bolj dragocena.

Če želimo odgovoriti na vprašanje, kakšna je razlika med blogovskim člankom in predprodajno stranjo, moramo opredeliti njihove osnovne značilnosti in namene.

Blog članki

Blog članki so tematske vsebine, objavljene na blog strani.

So univerzalni in se uporabljajo za doseganje številnih marketinških ciljev. Zato se lahko razlikujejo med seboj in tako prinašajo različne rezultate.

  1. Prvič, vsebinski članki gradijo podobo podjetja in krepijo pozicioniranje s prikazom besedila v iskalniku. Zato so osnovno orodje v vsebinskem marketingu, kjer podjetja tekmujejo z objavo strokovnih in tematskih vsebin.
  2. Drugič, uporabljajo se za prodajo izdelkov ali storitev, ki jih ponujate vi. Blog članki so odlična rešitev, ki vam bo pomagala pridobiti zaupanje bralcev s strokovnimi informacijami. Kasneje lahko predstavite svojo ponudbo.
  3. Tretjič, sponzorirani članki gradijo odnose z drugimi podjetji s čimer dodatno krepijo pozicioniranje in promovirajo podjetje med novimi prejemniki in občinstvom.

Članek na blogu je zanimiv, jasen in poln zanesljivih informacij. Njegov namen je odgovoriti na potrebe uporabnikov. Zato je glavno merilo njegove učinkovitosti uporabnost.

Predprodajne strani

Strani za predprodajo so članki namenjeni posebni spletni strani za predprodajo. Podpirajo SEO dejavnosti podjetja prek povezav.

Zahvaljujoč temu se poveča verodostojnost domače strani, kar vodi k višjim pozicijam na Googlu.

Glede te vrste vsebin obstaja veliko razprav. Ker iskalniki promovirajo najboljše članke, see je njihova kakovost v zadnjih letih zelo povečala. Samo takšna gradiva pridobijo vrednost v očeh (ali naj rečemo “številkah”) algoritmov – zato morajo imeti predprodajne strani privlačno obliko in informativen značaj.

Razlike

Počakajte malo … Kakšna je potem razlika med stranmi za predprodajo in navadnim blok člankom? Lahko bi rekli, da ni razlike. Obe vrsti vsebine morata biti dragoceni, da vam pomagata doseči vaše tržne cilje. Vsaka izguba kakovosti bo vplivala na končne učinke, zato je teoretično edina razlika spletna stran na katero jih umestimo: prva gre na spletno mesto za predprodajne strani, druga pa na blog.

V praksi je ta zadeva drugačna – tekstopisci ne porabljajo svojega dragocenega časa za analiziranje učbenikov in iskanje informacij  med ustvarjanjem predprodajne strani po nižji ceni. Zato članki na blogu še vedno zmagujejo v smislu kakovosti – predvsem zato, ker so bolje plačani, namenjeni večji skupini prejemnikov in pogosto podpisani s podpisom avtorja. Ti povsem človeški dejavniki vplivajo na predprodajne strani, ki posledično ne dosegajo položaja profesionalne vsebine bloga.

V teoriji je edina razlika stran kamor jih umestimo: prvi gre na spletno stran za prodajne strani, drugi pa na blog.

Seveda pa so to le posplošitve, ki jih narekuje zunanja, trenutna situacija na trgu pisanja besedil. Številni članki na blogih nudijo veliko želenega opisa medtem, ko so nekatere prodajne strani res zanimive in obsežne. Na koncu je vse odvisno od spretnosti in vztrajnosti pisca besedil.

Povzetek

  • Blog članki so visokokakovostna vsebina, ki gradi osnovo za SEO in blagovno znamko. Pritegnejo bralce in promovirajo ponudbo podjetja.
  • Predprodajne strani pa so informativna vsebina, ki se uporablja predvsem za pozicioniranje.
  • Čeprav oba zahtevata profesionalnost za učinkovitost, pa trg postavlja svoja pravila. Tekstopisec običajno posveča več pozornosti privlačnosti blogovskih člankov, pri čemer predprodajne strani pustijo s kratkimi informacijami in SEO strukturo.

Agencija za pisanje besedil ContentWriter predvideva, da je treba delo vedno opraviti temeljito za doseg rezultata. Če potrebujete profesionaln prodajni članek ali vsebinski blog članek ne odlašajte in nas kontaktirajte!

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil