Trženjske vsebine za podjetja – na čem temeljijo?
Prodaja z vsebino že dolgo presega letake in kataloge – danes copywriterji ustvarjajo in urejajo besedila na številne načine, predvsem zato, ker so poslovne strategije iz dneva v dan bolj zapletene. V tem članku bomo razpravljali o tem, kaj so marketinške vsebine in kdaj jih moramo uporabiti.
Trženjske vsebine – nasprotno od splošnega prepričanja
Trg se razvija, prav tako pa se razvijajo tudi stranke. Morda se ne bomo zmotili, če rečemo, da danes nikogar ne zavedejo poceni slogani in slabo stopnjevanje pridevnikov v slogu “najboljši, najučinkovitejši, najcenejši!”. Stranke pričakujejo nekaj več in izkušeni tekstopisci to zelo dobro vedo.
Zato morajo biti marketinške vsebine zelo raznolike, prilagojene posebnostim, potrebam in poslovnim ciljem določenega podjetja. Obravnavajmo najosnovnejše vrste besedil glede na želeni učinek.
Gradnja podobe
Trženjska besedila vplivajo na dojemanje blagovne znamke med potencialnimi strankami.
Strokovne informacije, predstavljene na privlačen in dostopen način, so prvi korak k prepoznavnosti med bralci.
Morda se zdi, da tak poslovni cilj ni donosen, vendar je dejansko pomemben element trženja. Predstavitev visokokakovostne vsebine je učinkovit način za povečanje zanimanja za vašo ponudbo in izgradnjo “premium” blagovne znamke. Ob tem lahko podjetje v imenu “zagotovljene kakovosti” zviša cene.
Osnovne vrste trženjskih vsebin, ki služijo temu namenu, so:
- blog članki
- opis podjetja
- obsežne podstrani, ki predstavljajo vašo ponudbo
Poleg tega zaradi dodatne uporabe strukture SEO povečajo vidnost spletnega mesta in organski promet. Toliko prednosti v eni sami obliki!
Spodbujanje prejemnikov
Če želite k trženju pristopiti celovito, ne smete le pametno govoriti, temveč se morate tudi odpreti pogovoru s potencialnimi strankami.
Objave v družabnih medijih so odličen primer uporabe marketinških vsebin za vzpostavljanje odnosov s ciljnim občinstvom.
Prispevki morajo biti:
- jedrnati
- zanesljivi
- kot tudi, da pritegnejo pozornost prejemnikov
Običajno so daljše vrste vsebine tudi kontraproduktivne. Vidimo, da je oblika vsebine povsem drugačna v povezavi z gradnjo strokovne podobe, kljub temu da ima tudi pomembno marketinško funkcijo. Skoraj vse je odvisno od poslovnega cilja – končno preidimo na najbolj zaželenega.
Prodaja
Čeprav obstaja veliko tržnih strategij, so vse osredotočene na en cilj – dobiček. Zato obstaja veliko načinov, kako oblikovati prodajne vsebine, vendar pripravljenega recepta za uspeh ni.
Rezultati so odvisni od številnih dejavnikov, vključno z dejanskim povpraševanjem in privlačnostjo ponudbe. Vendar to ne spremeni dejstva, da dobro predstavljena besedila povečajo možnost za uspeh – za to pa je odgovoren profesionalni tekstopisec.
Trženjske vsebine ne izboljšujejo le prodaje, temveč tudi natančno izpolnjujejo potrebe prejemnikov.
Pri tem je ključnega pomena jezik koristi, pa tudi neposredno sporočilo bralcu, tako imenovani CTA (call to action). To sta v bistvu edina stalna elementa, zato ju je vredno podrobneje obravnavati.
- Jezik ugodnosti predstavlja podjetje v dobri luči in jasno prikazuje prednosti nakupa. Stranko jasno seznanimo s tem, kaj bo transakcija prinesla in zakaj se splača izbrati TO podjetje. Poudarimo tudi prednosti.
- Pri neposrednem naslavljanju sporočila na bralca velja preprosto pravilo, ki pravi, da ne pišemo zase – sporočilo bere nekdo drug in pogled na njegovo pozornost je edina možnost, da vplivamo na proces odločanja.
- Prodajna vsebina mora prejemnike spodbuditi k nakupu in nakupu, zato je vredno na koncu besedila vključiti poziv k akciji (npr. “Kupi zdaj!”).
Obstaja veliko receptov za trženjsko vsebino
Navedli smo najpogostejše primere. Kljub temu morate upoštevati, da obstaja veliko dejavnikov, ki lahko prispevajo k sprejemu učinkovite vsebine.
Poleg trženjskih namenov ne pozabite tudi na:
- industrijsko panogo
- ciljno skupino (za katero so značilni posebni interesi in pričakovanja)
- podobo blagovne znamke in podjetja (način izražanja, odnos s strankami)
- strategijo pisca besedil glede na trenutne razmere na trgu
Zaradi tega je marketinška vsebina izjemno široka opredelitev, ki jo je treba prilagoditi določenemu podjetju in njegovim potrebam.
Obstaja veliko dejavnikov, ki lahko prispevajo k sprejemanju učinkovite vsebine.
Univerzalnega pravila, ki bi vam povedalo, kako pisati takšna besedila, ni – če bi bilo, bi vsa podjetja objavljala enako “učinkovita” sporočila. Na žalost pa temu ni tako.
Dodaj odgovor