Cenejši pisec vsebin – ali se splača upoštevati ceno?
Cene se močno razlikujejo kadar govorimo o storitvah piscev besedil. Za besedilo lahko plačamo enomestni znesek, v nekaterih primerih pa k temu lahko dodamo do tudi dve ničli. Od česa je to odvisno? Ali je najcenejši pisec besedil res prava izbira?
Cenejši tekstopisec = nizkokakovostna besedila
Zgornja enačba je lahko zavajajoča vendar se v večini primerov izkaže za pravilno. Čeprav včasih lahko najdemo tudi prave dragulje po zelo nizki ceni, so takšne situacije skoraj čudežne. Trg je neusmiljen in nenehno oblikuje ceno pisca glede na njegove kompetence.
Če pisec ceni svoje znanje in porabi veliko časa za ustvarjanje strokovne vsebine, potem profesionalec tega ne more storiti za le nekaj centov. Seveda so lahko cene konkurenčne, vendar so prenizke za pisanje 1000 znakov pri zčetnikih, ki nujno iščejo prva naročila.
Eden od konceptov vsebinskega marketinga predpostavlja, da večjo vidnost pridobijo le obsežni, visokokakovostni članki, ki uporabnikom prinašajo intelektualno vrednost. Povprečna besedila se lahko izkažejo za zapravljanje denarja, saj ne prinašajo nobenih učinkov.
Kakšni so učinki sodelovanja z najcenejšim tekstopiscem?
- Vsebinska podhranjenost kakovosti z jezikovnimi napakami ali neskladna s smernicami SEO, prav tako pa tudi neprimerna za trženjske namene. Poceni pisec običajno ne ve kako oblikovati vsebino tako, da se prodaja in gradi podobo blagovne znamke, itd.
- Veljavnost dogovora – malo verjetno je, da bo zahteva za popravek ali spremembo sploh prebrana. Nizka cena lahko povzroči pomanjkanje organizacije, čeprav je to individualna lastnost.
- Pomanjkanje pravnih vprašanj – poceni pisci besedil običajno ne izdajajo računov in ne prenašajo avtorskih pravic.
Ponovno želimo poudariti, da zgoraj navedene značilnosti niso pravila čeprav so povezane s ceno. Sodelovanje v nekaterih primerih morda ni tako kompleksno in je pravno legalno saj je račun mogoče izdati tudi prek različnih portalov (za doplačilo), vendar je neučinkovita vsebina sama po sebi pomanjkljivost.
Ali se splača plačati več za tekstopisca?
Profesionalni tekstopisec lahko pričakuje do petkrat več za enako število znakov kot neprofesionalec. Vsebinski marketing torej jasno kaže, da je en odličen članek lahko vreden več kot deset nezanimivih člankov.
Tekstopisec, ki je strokovnjak na specifičnem področju neke industrije, deluje tudi kot svetovalec. Tekstopisec ne napiše kar klasične vsebine, temveč vam bo svetoval, kakšna vrsta vsebine je za vašo industrijo najboljša rešitev. Pogosto se srečujemo s situacijami, ko je treba besedila ustrezno popraviti, da bi prinesla resnične koristi. To je posledica razvoja optimalne SEO strukture ali izbire ključnih besed. Verjetnost uspeha se poveča, ko se odločite za sodelovanje s strokovnjakom.
Poleg tega je dober tekstopisec vedno pripravljen pomagati pri popravkih. Če besedilo ne izpolnjuje pričakovanj naročnika, ga bo avtor hitro popravil, kar je posebej pomembno v primeru takojšnje potrebe uporabe besedila.
Pravna vprašanja so še ena prednost najema dražjih profesionalnih tekstopiscev. Profesionalni pisci bodo prenesli lastništvo besedil na naročnika in izdali račun. Zaradi tega bo podjetje varno pri uporabi besedil za lastne marketinške namene. Možnost odbitka DDV pa naredi končni znesek “manj boleč”.
Ne želimo predlagati izbire samo “pisateljske elite”. Cena je zelo pomemben dejavnik in v primeru manjših podjetij lahko preplačevanje za besedila pomeni manjše vlaganje v druge marketinške aktivnosti. Optimalna odločitev je strogo individualna zadeva vendar je naša naloga, da vas opozorimo na tveganja povezana z zaposlovanjem najcenejšega pisca.
Torej, če kdaj zasledite zapis “Najcenejša SEO besedila na trgu” boste sedaj seznanjeni, da se lahko nekje skriva past katero bi lahko odkrili šele med sodelovanjem z najcenejšim piscem besedil.
Povzetek
- Najcenejši pisec besedil je tvegana naložba kljub nizki ceni predvsem zato, ker lahko prejmete besedila nizke kakovosti, ki se ne sprovedejo v prodajo.
- Danes je kakovost zelo pomembna, zato ne bodite preveč varčni pri naročanju vsebine. Najcenejši SEO teksti na trgu nimajo veliko skupnega z večjo vidnostjo podjetja.
- Po drugi strani pa se lahko izkaže, da je preveč drag tekstopisec slaba odločitev še posebej za manjša podjetja. Ko so možnosti za naložbe omejene, je treba najti pravo ravnovesje.
Dodaj odgovor