Popravki besedil – na kaj biti pozoren?

Kazalo

Popravljanje opisa ali tako imenovano lektoriranje je izjemno koristna izvedba na spletnih mestih in v spletnih trgovinah. Včasih je dovolj že majhna sprememba, da besedilo prinese dvojne koristi. Poskušali bomo odgovoriti na vprašanje kako izvajati popravljanje besedil.

Kaj je popravek besedil?

Popravljanje vsebin ali “modernizacije” obsega prilagajanje besedila SEO in odpravljanje jezikovnih napak. Posledica tega so večja privlačnost opisov, povečanje organskega prometa na spletni strani in izboljšanje pogostosti želenih konverzij.

Zato prinaša ustrezna korekcija vsebine številne koristi in seveda je med nimi najpomembnejši dobiček. Posodabljanje besedila ga naredi bolj učinkovitega in omogoča boljše opravljanje njegovih nalog. Da bi to še bolj poenostavili preglejmo prednosti prilagoditev vsebin.

Popravek besedil – prednosti

Opisi vsebine imajo dva glavna cilja: prepričati in povečati vidnost v iskalniku. Ne glede na to kateri cilj nam je pomembnejši, vedno sta skupaj. Vendar pa merljivi rezultati niso vse, saj nam prilagoditve omogočajo pridobivanje koristi tudi na drugih področjih. Poglejmo, zakaj se izvajajo opisne prilagoditve.

Izboljšanje SEO rezultatov

Da bi bila vsebina vidna, mora imeti zadostno količino besedila. Obstaja razlog zakaj so pomemben marketinški element med spletnimi trgovinami obsežni opisi izdelkov in opisi kategorij.

Lahko razpravljamo o številnih temah, ko gre za pisanje besedil, vendar je treba upoštevati eno dejstvo: bolj kot so informacije dragocene, boljši so rezultati.

Popravljanje besedil prispeva k boljšemu pozicioniranju z dodajanjem ključnih fraz, ustvarjanjem jasne SEO strukture in povečanjem obsega besedila.

Seveda količina prilagoditve zavisi od manjkajočega elementa, vendar optimalne rezultate prinaša le kombinacija vseh teh dejavnikov.

Poleg tega Google prijazno gleda na kakršne koli spremembe na spletnem mestu. Zato so redne prilagoditve in popravki lahko dobra dopolnitev vaše strategije vsebinskega marketinga.

Povečanje prodaje

Učinkovitejše pozicioniranje povečuje pritok potencialnih strank, vendar pa to ni vse. Popravljanje besedil jim daje prepričljiv značaj, ki spodbuja uporabnike in prejemnike k nakupu ali konverziji. Posledično se neposredna učinkovitost vsebine poveča enako kot želena prodaja. Ali je kaj pomembnejšega pri opisu kot njegovo pravilno delovanje? To je osnovni cilj in poslanstvo lektoriranja!

Bodite profesionalni in si pridobite zaupanje v očeh prejemnikov.

Posodobitev besedila vključuje odpravo jezikovnih napak, kar naredi vsebino popolnoma pravilno. Iskalniki in izobraženi ljudje vedno bolj cenijo visokokakovostna besedila, a napake so še vedno vidne vsem.

Zato je vredno omeniti, da popravek pomeni popolno jezikovno pravilnost besedila, kar kaže na profesionalnost podjetja, ki ga predstavlja. Dejstvo, da se kupci z veseljem odločijo za blagovno znamko, ki na njih naredi dober vtis se morda sliši nepomembno. Vendar pa prav zato pozicioniranje, učinkovitost pretvorbe, pa tudi “lepa oblika” besedila vplivajo na končni dobiček.

Popravek besedil – za koga?

Na splošno bodo od popravka opisov imela koristi le podjetja, ki izvajajo marketinške aktivnosti na spletu. Vendar pa je obseg spremembe odvisen od kakovosti izvirnih besedil.

Lektura je priporočljiva za spletne strani in spletne trgovine, kjer so opisi (storitev ali izdelkov) narejeni površno ali pa ne ustrezajo načelom SEO pisanja.

Modernizacija je priporočljiva tudi za spletne strani, ki so objavile “pozicionirano” vsebino pred letom 2011. Zakaj? To je povezano z algoritmom iskalnika Panda, ki izloča vsak nizkokakovosten tekst. Uporabni in “naravni” opisi so seveda varni, vendar je treba odstraniti presežek ključnih fraz, kar je bila v tistem času pogosta praksa. Verjamemo, da je ta zapis zgolj površinski komentar, saj je skoraj vsak podjetnik to že spoznal v zadnjih 8 letih. Presežek ključnih besed se nanaša na lokalne strani iz tistega časa, ki pa so denes že izumrle.

Stranke so željne izbrati blagovno znamko, ki naredi dober vtis nanje.

Kako izvesti popravek besedil?

Popravljanje besedil katera so bila dobro izvedena, bistveno izboljša funkcionalnost vsebine. Zato bomo predstavili kako opraviti popravek v nekaj preprostih korakih.

Dostop do CMS-a

Če ste tekstopisec morate najprej zaprositi za dostop do sistema za upravljanje vsebin (CMS), da bi vsebino čim bolje optimizirali.

Naredite potrebne spremembe vsebine

Ključna naloga opisa je prinašati vsebinsko vrednost. Če je vsebina slaba ali je bilo znanje o določeni panogi v zadnjih letih “posodobljeno” se ne bojte posodobiti besedila – to bo prineslo koristi pri SEO.

Krepko označite stavke, ki vsebujejo ključne fraze

Krepki del besedila je očiten znak za iskalnik, da so informacije vsebovane v besedilu pomembne. Poskusite vključiti ključne besede na katerih temelji pozicioniranje vašega opisa v odlomke. Če je besedilo kratko, krepko označite le najpomembnejše fraze.

Če je le mogoče, uporabljajte naslove

Kadar koli se ukvarjate z daljšimi opisi razmislite o dodajanju naslovov, da bo besedilo bolj jasno in da izvlečete ključne besede.

Lektoriranje opisov je zamudno a enostavno opravilo. Optimizacija za iskalnike (SEO) je precej enostavna naloga, vendar največje težave lahko povzroči kakovostna sprememba besedil. Razširitev informacij, ki jih vsebuje, je naloga v katero bi morali vložiti dodaten trud.

Popravek besedil - FAQ

Spodaj so predstavljeni odgovori na pogosto zastavljena vprašanja.

Ali naj utemeljim, zakaj popravljam in lektoriram besedilo?

Posodabljanje in popravek besedila poveča berljivost, vendar žal le na papirju. Prejemniki uporabljajo različne naprave za brskanje po internetu, zato bo prikaz besedila lahko drugačen na drugih napravah. Morda se opazi “raztegnjene” vrstice zaradi daljših besed, kar pa ni zaželeno. Po našem mnenju popravek ne bi smel slabiti izgleda besedila. Poleg tega takšen postopek ne vpliva na SEO na kakršen koli način.

Je popravek opisov nujen?

Medtem ko lahko lektura prinese številne koristi na področju trženja, je tudi posodobitev spletne strani. Zato ni nujno potrebna, vendar je koristna za poslovne namene.

V praksi pa večina ljudi redko spreminjajo besedila predvsem zato, ker je to dodatna naložba in delo, in za razumevanje koristi je potrebno znanje o e-trgovanju. Poleg tega je pristop ustvarjanja nove vsebine namesto spreminjanja stare veliko bolj priljubljen.

Takšne strategije se zdijo večinoma pravilne. Vdor opisnih popravkov zahteva individualen pristop in pogosto, če stara vsebina ne vpliva negativno na SEO ali mnenje uporabnikov, so naložbe v novo vsebino in širitev spletne strani bolj donosne. Kot v primeru drugih vej pisanja besedil, naj bi pred odločitvijo naredili podrobno finančno analizo.

Kakšne so prednosti lektoriranja?

To so med drugimi osveževanje in izboljšanje vsebine spletne strani – ima vpliv na slike in izboljšuje SEO. Posledično ustvarja več prometa iz iskalnikov in povečuje poslovni potencial spletne strani.

Povzetek

  1. Popravljanje besedila in lektura temeljita na spremembi vsebine za povečanje njene jasnosti, stopnje konverzije ter za izboljšanje rezultatov SEO.
  2. Priporočljivo je za spletne trgovine, kjer so izdelki morda napačno opisani. Prav tako se je vredno osredotočiti na to, če želite, da spletna stran podjetja poveča privlačnost ponudbe ali odpravi nepotrebne jezikovne napake.
  3. Popravki besedila se lahko opišejo kot “prilagodljivi”. Naročilo mora izhajati iz individualnih marketinških odločitev. Spletne strani na katerih so objavljena nekakovostna besedila bodo imela največ koristi od popravka besedil.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil