Personalizirano pisanje ali pripravljena besedila? Katerega izbrati?

Kazalo

Podjetniki, ki želijo povečati količino vsebine na svoji spletni strani, se pogosto soočajo z resno dilemo. Vnaprej pripravljena besedila so privlačna zaradi svoje cene, vendar jim glas vesti svetuje, da se obrnejo ali najamejo pisca besedil. Kaj izbrati? V tem članku bomo razpravljali o prednostih personaliziranega pisanja besedil in primerjali to rešitev s paketi vnaprej pripravljenih tematskih besedil.

Personalizirano pisanje besedil – prednosti

Uporaba storitev pisanja besedil postaja danes vse bolj in bolj priljubljena.

To je posledica rastočega potenciala vsebinskega trženja, ki prinaša pomembne poslovne koristi. Poleg tega je na trg dela vstopilo veliko piscev, ki ponujajo individualen pristop do vsakega naročnika.

Ali bi morali biti veseli zaradi tega? Seveda – trg je trenutno nasičen s priložnostmi in vsak podjetnik bo našel najboljšega pisca besedil za podjetje.

Prednosti personaliziranega pisanja besedil so:

  • Ujemanje vsebine s potrebami podjetja – ena izmed glavnih nalog tekstopisca je analizirati konkurenco, da bi uskladil ključne besede za prihodnje vnose. Zahvaljujoč temu je lahko naročnik prepričan, da imajo besedila resnično možnost za visoko pozicijo v iskalnikih in njihovem rangiranju. V primeru vnaprej pripravljenih paketov, spletno stran oskrbimo z vsebino, vendar pa neusklajenost ključnih besed otežuje pridobivanje pomembne vidljivosti.
  • Visoka kakovost – če je podjetju mar za strokovno vsebino, jo bo zagotovo prejelo. Pisec besedil pomaga razvijati specializirana besedila iz določene panoge, s čimer gradi podobo blagovne znamke in pozicioniranje. Kakovost dokončanih besedil ni tako zagotovljena, zato se lahko izkaže, da so preprosto neučinkovita.
  • Sposobnost odzivanja na spremembe – sodelovanje s tekstopiscem temelji na poslovnih odnosih, zato izvajanje naročil prinaša dodatne priložnosti. Če se v podjetju pojavi nova težava, ki jo je vredno učinkovito opisati, bo tekstopisec ustvaril članek, preden to storijo konkurenti. V primeru, da so katere koli informacije zastarele, bo avtor besedila hitro izvedel popravke in spremembe. Takšno sodelovanje odpira možnosti, ki jih s pripravljenimi besedili ni mogoče doseči.

Vnaprej pripravljena besedila – prednosti

Če bi bilo personalizirano pisanje besedil tako dobičkonosno, paketi besedil ne bi bili uspešni. Vendar pa še vedno obstajajo stranke, ki so pripravljene investirati v širok spekter celovitih, tematskih vsebin.

Zakaj je temu tako? Odgovor je seveda cena. Tekstopisec zaračuna in zahteva ustrezno plačilo za pisanje naročenih besedil, kar lahko nekaterim podjetjem povzroči nesprejemljive stroške. Čeprav je potencial za naložbe omejen, vnaprej pripravljeni paketi besedil zagotavljajo vsebino iz določene industrijske panoge po nizki ceni za 1000 znakov s presledki.

Personalizirano pisanje besedil ali paketi že pripravljenih besedil?

Optimalna rešitev je odvisna od številnih dejavnikov, vendar priporočamo prvo rešitev zaradi preprostega pravila:

En dober tekst prinese več koristi kot deset nevtralnih.

Seveda pa so lahko tudi že pripravljena besedila najvišje kakovosti. Vendar tukaj govorimo o statistiki. Personalizirano pisanje besedil, prilagojeno potrebam podjetja, je zagotovo najboljša rešitev in edina, ki prinaša dobiček z uporabo strokovne vsebine.

Poslovno sodelovanje s tekstopiscem zagotavlja, da bodo besedila edinstvena in pripravljena v skladu z naročilom. Možnost lektoriranja in hiter odziv na spremembe sta dodatni prednosti takšne izbire.

Povzetek

  • Osebno prilagojeno pisanje besedil ponuja visokokakovostne vsebine za katero koli podjetje. Zanesljiva besedila, tesno povezana s storitvami podjetja, prinašajo dragocen promet na spletno stran in s tem potencialne stranke.
  • Po drugi strani pa vnaprej pripravljena besedila zagotavljajo tematsko vsebino po nižji ceni. Učinkovito lahko zapolnijo vrzeli v blogih in virih. To možnost najpogosteje izberejo podjetja z omejenim proračunom.
  • Čeprav je najboljša odločitev odvisna od situacije vsakega podjetja, smo mi nagnjeni k kakovosti. To zagotavlja individualni pristop in sodelovanje s tekstopiscem.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Podobni vnosi


Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil