Kako ustvariti SEO blog in ga narediti vidnega na spletu?

Kazalo

Pozicioniranje je eno najpomembnejših vprašanj v marketingu. Občutek dobimo, da preproste spremembe povečajo brezplačen obisk spletne strani, vendar pa se v resnici izkaže, da je stvar nekoliko drugačna. V naslednjem članku bomo analizirali značilnosti SEO bloga in kako doseči njegovo priljubljenost.

SEO blog – osnove

Algoritmi iskalnikov se spreminjajo seveda, če upoštevamo vse več dejavnikov razvrščanja.

To pomeni, da nihče ne pozna recepta za zagotovljen uspeh. Vemo pa, kakšna vsebina je zaželena pri iskalnikih. Ta mora biti pregledna in uporabna. S tem smo prišli do točke, ki je temelj SEO bloga.

Dragoceni članki

Brez člankov ni bloga – v to smo prepričani. Da bi spletna stran postala vidna uporabnikom mora prikazovati nekaj vsebine. Google bolj ali manj daje prednost določeni vsebini. Iz tega razloga moramo popolnoma izpolnjevati njegove zahteve. To je hkrati izjemno preprosto in tudi precej težko. Preprosto zato, ker vemo kaj algoritmi pričakujejo od nas.

Preprosto zato, ker vemo kaj algoritmi pričakujejo od nas.

Vsebina mora biti najvišje vsebinske vrednosti, da bo uporabnikom koristna.

Poleg tega morajo biti besedila razumljiva in privlačna, da jih bodo prejemniki prebrali v celoti. Tako se vse SEO dejavnosti vrtijo okoli maksime: „Kakovost se brani sama”.

Po drugi strani pa je pisanje SEO člankov peklensko težko predvsem zato, ker zahteva dolgotrajno delo in raziskovanje informacij med tem, ko se konkurenca nenehno bori za objavo boljših in boljših vsebin. Vse se zreducira na “bitko za vsebino” v kateri zmaga tisti, ki ustvari več in boljše članke na blogu. Kot se izkaže, sama vsebina ni dovolj.

Struktura bloga

Google promovira spletna mesta, ki se hitro nalagajo. To je precej pomembna zadeva, ki bistveno vpliva na potencialno uvrstitev.

Drugi, enako pomemben dejavnik, je čas preživet na spletni strani in je neposreden pokazatelj zanimanja uporabnikov. Zanimivi blogi so v večji meri promovirani in tako lahko ponovno govorimo o kakovosti besedil. Dobro zasnovane kategorije in oznake prav tako prispevajo svoj delež, čeprav je to posebna prednost v primeru večjih spletnih strani.

Če povzamem, struktura za SEO mora biti jasna, intuitivna in vsebovati mora specifične ključne besede. Lahko se srečamo z izjavami, da je glavna stran bloga uvod v vsak posamezen članek. In točno tako je. Ta praksa povečuje obseg vsebine in ne pozabimo, da začetek članka običajno vsebuje večino ključnih besednih zvez. Po drugi strani pa so kakršna koli »razvijajoča se besedila« zanemarjena zaradi pomanjkanja indeksacije s strani algoritmov.

Povzetek

  1. SEO blog je predvsem skupina odličnih člankov, kot tudi premišljena in udobna struktura.
  2. Ne pozabite, da pozicioniranje vključuje na stotine dejavnikov, zato morate biti nanje še bolj pozorni.
  3. Kadar gre za bloge se zdi, da so priporočila Googla dovolj in točno tako je. Ustvariti morate profesionalno vsebino, da jo bodo iskalniki zagotovo nagradili. Na žalost ni bližnjic.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil