SEO besedila – kako deluje pozicioniranje?
Danes je ustvarjanje vsebin in ob tem še SEO optimatizacija pričakovano od vsakega pisca besedil. Medsebojna komunikacija s pozicionerjem je izjemno pomembna za dosego želenih rezultatov. V naslednjem članku bomo predstavili kako SEO pisana besedila izgledajo v praksi.
SEO vsebine v praksi
Pozicioniranje pri uporabi vsebine je mogoče razdeliti na dva koraka: začetne aktivnosti in redno objavljanje vsebine.
Začetne aktivnosti
Na začetku SEO strokovnjak ali spletni razvijalec običajno določi kakšna vrsta SEO vsebin je potrebna.
V ta namen spletni razvijalec začasno vstavi slavni “Lorem ipsum” oz. nadomestna besedila. Po določenem času strokovnjak vstavi besedila, ki jih pošlje tekstopisec. Druga možnost vključuje tekstopisca, ki izvede strategijo in vsebino, nato pa vse skupaj “prenese” na CMS platformo.
V praksi je začetna faza odvisna le od dogovorov, zato je komunikacija ključna za učinkovito izvajanje danih naročil. Metode delovanja so odvisne od tega, ali tekstopisec uporablja orodja za pisanje besedil, npr. za izbiro in selekcijo ključnih besed ter smernice za vsebino. Druga spremenljivka je poznavanje CMS-ja predvsem zato, ker je od tega odvisno, ali bo tekstopisec poslal besedila v datoteki ali jih dodal neposredno na spletno stran.
Začetne dejavnosti so namenjene vzpostavitvi strukture za SEO, da bi kar najbolje izkoristili potencial pozicioniranja.
V tem primeru je določena količina vsebin za vašo spletno stran le eden ključnih dejavnikov. Sama spletna stran je enako pomembna kot struktura, hitrost nalaganja itd.
Redna objava vsebin
Kadar koli se naročnik odloči razširiti podstrani ali začeti pisati blog je dolžnost tekstopisca nadaljevati z ustvarjanjem vsebin za pozicioniranje. Običajno je v kasnejši fazi SEO-pisanje omejeno na vstavljanje člankov in nenehen razvoj spletne strani.
Metoda sodelovanja zavisi od velikosti in narave podjetja ter od sposobnosti pisca besedil. Izkušen pisec je sposoben izvajati učinkovito pozicioniranje (z dodajanjem naslovov ali notranjega povezovanja), čeprav v večjih podjetjih obstajajo pozicionerji, ki upravljajo SEO strategijo. V takih situacijah je medsebojna komunikacija osnovana na pošiljanju smernic glede potrebe po specifičnih besedilih in ključnih frazah. Pisec besedil opravi nalogo in nato pošlje vsebino nazaj za objavo.
SEO pisec besedil ali pozicioner?
Lahko je priti do zaključka, da na to vprašanje ni odgovora. Oba poklica imata odgovornosti, ki jih ni mogoče primerjati.
Pisec besedil ustvarja vsebinsko bogato vsebino, ki se prikazuje v iskalniku. Optimizator pa pridobiva povezave, ki krepijo potencial spletne strani in ji omogočajo pridobivanje višjih mest. Njune dejavnosti so zagotovo nujne v primeru večjih podjetij.
Povzetek
- V praksi SEO pisanje obsega komunikacijo s SEO specialistom ali samostojno delovanje. To je odvisno od dogovorov sklenjenih z naročnikom.
- Tukaj ni nobenih zlatih pravil predvsem zato, ker je sodelovanje vedno dinamično in strogo individualno.
- Nedvomno vam pisec besedil omogoča pridobivanje dragocenih vsebin, kar je glavno orodje v boju za pozicioniranje.
Ali želite naročiti besedila za SEO? Kontaktirajte nas! Smo ekipa piscev, ki ustvarja vsebine prilagojene iskalnikom – s tem bomo učinkovito okrepili vaš položaj na spletu.
Dodaj odgovor