Pisanje besedil po naročilu – na kaj moramo biti pozorni?

Kazalo

Pisanje besedil po naročilu zahteva prilagajanje potrebam podjetja. V naslednjem članku bomo analizirali, na kaj je treba biti pozoren med izvedbo besedila po prejemu naročila.

Pisanje besedil po naročilu

Če povemo preprosto, podjetniki potrebujejo vsebino, ki bo izpolnila njihove marketinške cilje. Tekstopisci se pogosto ukvarjajo z:

Vendar pa sama storitev pisanja besedil ni dovolj. Stranka želi pridobiti dobiček od naročenih besedil. Zato mora pisec besedil biti pozoren na dve zadevi:

  1. Ali izvršitev naročila prinaša resnične možnosti za stranko, da doseže dobiček (le ena stran ali širok spekter konkurentov so dejavniki, ki bistveno zmanjšujejo učinke pisanja);
  2. Ali bo naročilo prineslo optimalne rezultate (pisec besedil najbolje ve, kakšna vrsta vsebine in koliko znakov bo najbolje delovalo)?

Zato mora pred pisanjem besedil po naročilu potekati temeljita analiza, da bo podjetje zadovoljno z rezultati in, da se optimizira delo pisca besedil.

Bolj kot vrstni red je pomembna premišljena strategija

Primer

Majhna spletna trgovina naroča opise kategorij, da bi izboljšala pozicioniranje na podlagi nekaj splošnih ključnih besed. Nekateri se lotijo dela brez oklevanja. Dejstvo pa je, da trgovina s takšnim naročilom ne bo imela dobička, če bodo opisi konkurirali e-trgovini z veliko platformo.

Dober pisec besedil bo našel rešitev, ki bo ustrezala zmogljivostim trgovine ter opravil temeljit pogovor s podjetjem, pri čemer bo uporabil podobna vprašanja, kot so:

  • Kakšen je namen vsebine? (boljši SEO, prodaja, prepoznavnost blagovne znamke)
  • Kakšni so viri podjetja? (Ali spletna trgovina na kakršen koli način dela na vsebini? Ali podjetje že koristi zunanje izvajanje?)

Šele nato lahko tekstopisec uredi ustrezno besedilno strukturo za SEO, izbere ključne besede in ključne fraze, ter določi potrebno dolžino vsebine, da povzame projekt.

Povzetek

  1. Učinkovita besedila lahko ustvari le tekstopisec, ki prevzame vlogo svetovalca še preden sprejme naročilo.
  2. Obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na učinke vsebine, zato mora biti pred pisanjem besedila izvedena objektivna analiza in ocena situacije.
  3. Pri takšni naložbi je potrebno poskrbet, da bo pisec besedil natančno poznal potrebe podjetja in njegove cilje. Medsebojna komunikacija in razumevanje sta osnova uspešnega sodelovanja.

The Content Writer Agency offers the implementation of individual content for companies. We are a team of experienced copywriters, proofreaders and translators. Order content from us and increase your business results.

Contact us

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil