Pisanje besedil po naročilu – na kaj moramo biti pozorni?
Pisanje besedil po naročilu zahteva prilagajanje potrebam podjetja. V naslednjem članku bomo analizirali, na kaj je treba biti pozoren med izvedbo besedila po prejemu naročila.
Pisanje besedil po naročilu
Če povemo preprosto, podjetniki potrebujejo vsebino, ki bo izpolnila njihove marketinške cilje. Tekstopisci se pogosto ukvarjajo z:
- besedila za SEO – namenjena povečanju vidnosti spletnega mesta
- prodajna besedila – uporabnike spodbujajo, da izkoristijo ponudbo podjetja
Vendar pa sama storitev pisanja besedil ni dovolj. Stranka želi pridobiti dobiček od naročenih besedil. Zato mora pisec besedil biti pozoren na dve zadevi:
- Ali izvršitev naročila prinaša resnične možnosti za stranko, da doseže dobiček (le ena stran ali širok spekter konkurentov so dejavniki, ki bistveno zmanjšujejo učinke pisanja);
- Ali bo naročilo prineslo optimalne rezultate (pisec besedil najbolje ve, kakšna vrsta vsebine in koliko znakov bo najbolje delovalo)?
Zato mora pred pisanjem besedil po naročilu potekati temeljita analiza, da bo podjetje zadovoljno z rezultati in, da se optimizira delo pisca besedil.
Bolj kot vrstni red je pomembna premišljena strategija
Majhna spletna trgovina naroča opise kategorij, da bi izboljšala pozicioniranje na podlagi nekaj splošnih ključnih besed. Nekateri se lotijo dela brez oklevanja. Dejstvo pa je, da trgovina s takšnim naročilom ne bo imela dobička, če bodo opisi konkurirali e-trgovini z veliko platformo.
Dober pisec besedil bo našel rešitev, ki bo ustrezala zmogljivostim trgovine ter opravil temeljit pogovor s podjetjem, pri čemer bo uporabil podobna vprašanja, kot so:
- Kakšen je namen vsebine? (boljši SEO, prodaja, prepoznavnost blagovne znamke)
- Kakšni so viri podjetja? (Ali spletna trgovina na kakršen koli način dela na vsebini? Ali podjetje že koristi zunanje izvajanje?)
Šele nato lahko tekstopisec uredi ustrezno besedilno strukturo za SEO, izbere ključne besede in ključne fraze, ter določi potrebno dolžino vsebine, da povzame projekt.
Povzetek
- Učinkovita besedila lahko ustvari le tekstopisec, ki prevzame vlogo svetovalca še preden sprejme naročilo.
- Obstaja veliko dejavnikov, ki vplivajo na učinke vsebine, zato mora biti pred pisanjem besedila izvedena objektivna analiza in ocena situacije.
- Pri takšni naložbi je potrebno poskrbet, da bo pisec besedil natančno poznal potrebe podjetja in njegove cilje. Medsebojna komunikacija in razumevanje sta osnova uspešnega sodelovanja.
The Content Writer Agency offers the implementation of individual content for companies. We are a team of experienced copywriters, proofreaders and translators. Order content from us and increase your business results.
Dodaj odgovor