Samostojni pisec besedil ali agencija za pisanje besedil? Kaj izbrati?

Kazalo

Razvijate svoje podjetje – prihajajo prva naročila, stranke spoznavajo vašo spletno stran – to je pravi čas, da poskrbite za svojo podobo. Privlačna ponudba, lepo predstavljeno poslanstvo podjetja, spodbuda k nakupu … to so cilji, ki jih lahko dosežete z izbiro dveh poti – poti samostojnega pisca besedil ali druge, ki vključuje agencijo za pisanje besedil. Obe rešitvi imata svoje prednosti in slabosti, zato bomo danes na kratko odgovorili na vprašanje, ki smo si ga zastavili v naslovu. Naša razprava bo podprta s praktičnimi primeri.

Samostojni pisec besedil – prednosti in slabosti

Sodelovanje z zunanjim piscem besedil je najpreprostejša in najvarnejša rešitev. Kdo drug bo izvedel naročila, ki ste jih poslali pozno zvečer, vam svetoval, odgovoril na vaša vprašanja ali hitro pripravil popravke?

Zaradi tega svobodni pisci besedil osvajajo trg mikropodjetnikov. Običajno sodelujejo z nekaj rednimi podjetji. Enostaven in hiter stik, učinkovito izvajanje ter prilagodljivi dogovori so lastnosti, ki jih ni mogoče zahtevati od večje agencije.

Vendar pa se položaj sčasoma zaplete, ko podjetje raste, prihaja vse več strank in se pojavijo dvomi. Ali je zahtevana vsebina res primerna? Ali temelji na najnovejših načelih SEO?

Z razvojem podjetja se pojavljajo nove zahteve in pričakovanja. Z njimi se je težko soočiti samostojno.

To je tudi trenutek, ko pobudo prevzame usposobljena ekipa tekstopiscev.

Agencija za pisanje besedil – prednosti in slabosti

Ko se prihodki začnejo povečevati in želi naročnik vlagati v razvoj strokovnih vsebin, bo na pomoč priskočila agencija za pisanje besedil. Delo poteka nekajkrat hitreje, besedila ustvarjajo strokovnjaki, podjetje pa prejme strategije za pisanje besedil in nasvete o tem, kako naprej.

Čeprav komunikacija ne poteka pozno zvečer in se spremembe v takem primeru izvedejo v dveh dneh, pri sodelovanju ne bi smelo biti težav.

Samostojni izvajalec ali agencija – kdo zmaga v tej bitki pri pisanju besedil?

Kot je razvidno iz zgornjega primera, ni ne zmagovalca ne poraženca.

Izbira samostojnega pisca ali ekipe piscev besedil prinaša posebne rešitve in delovno kulturo, ki je primerna za določeno fazo razvoja podjetja.

Zaradi tega bodo zagonski podjetniki običajno bolj zadovoljni s storitvami samostojnega pisca besedil, saj so velika avtonomija pri dogovorih, stalni stik in nizka cena za 1000 znakov s presledki lastnosti, ki so zaželene na začetku.

Po drugi strani pa bo agencija za pisanje besedil boljša in optimalnejša izbira pisanja besedil za velika podjetja, predvsem zato, ker so zmogljivost obdelave, široke možnosti in kakovost vsebine običajno njene prednosti.

Prava izbira je odvisna od vaših pričakovanj in potreb podjetja. Univerzalnega odgovora na vprašanje, koga izbrati – samostojnega pisca besedil ali agencijo za pisanje besedil, ni.

Samostojni izvajalec ali agencija – primer

Za zaključek smo se odločili, da predstavimo dve nasprotni situaciji:

Primer

Gospod Damijan je ustanovil svoje podjetje – spletno trgovino. Potrebuje opise za svojih pet najboljših majic. Proračun, ki ga lahko nameni za ta namen, je 100 EUR. Želi, da se to opravi v dveh dneh in da se to opravi že čez noč, da bi lahko začel promovirati spletno stran. Po iskanju nasvetov se je odločil, da bo izbral agencijo za pisanje besedil, vendar so se takoj pojavile težave.

Podpis pogodbe bi bil enostaven, vendar gospod Damijan v bližini ni imel tiskalnika ali optičnega bralnika. Po vrnitvi s fotokopirnice se je pojavila še ena težava – analiza konkurenčnih ključnih besednih zvez ter razvoj specifičnosti, individualnosti vsebine in oblikovanje opisov traja tri delovne dni. Končna cena je gospoda Damijana presenetila, saj je znašala 200 EUR.

Kot vidite, izbira agencije zanj ni bila optimalna odločitev, čeprav so bili opisi odlični in zanimivi. Na žalost je gospod Damijan zanemaril druge trženjske zadeve in njegova trgovina je hitro propadla. Agencija kljub odličnim besedilom ni v ničemer prispevala k uspehu svežega podjetnika.

Poglejmo še en primer:

Primer

Podjetje FLOWER vodi uspešno platformo za e-trgovino. Zaradi naraščajočih prihodkov se je vodstvo odločilo, da bo investiralo v učinkovito vsebino, ki bi povečala prodajo. Po objavi oglasa v priljubljeni skupini v družbenih omrežjih so izbrali prve kandidate, ki so se brez nepotrebnih vprašanj lotili dela v skladu z danimi smernicami.

Na žalost so morali pravniki trenutek prej pripraviti pogodbo o prenosu avtorskih pravic, saj je samostojni podjetnik ni imel. Čez nekaj časa so prišli – naročeni opisi so samo še čakali, da jih objavijo. Zdelo se je, da so pravilni, napake so bile le na treh mestih in to so bile le vejice, zato ni bilo treba vznemirjati vodstva. Opis je prinesel promet na spletno stran, vendar se je pojavila težava pri naslednjem veleprodajnem naročilu – tekstopisec je za dokončanje potreboval 40 dni, kar je za razvoj platforme nesprejemljivo. Kljub temu je moralo podjetje nadaljevati – izkazalo pa se je, da je vsak naslednji opis, ki ga prejme od samostojnega tekstopisca, nekoliko drugačen, ni skupnega elementa, napake pa so vse pogostejše; navsezadnje se pri osemindvajsetem opisu žarnica ustvarjalnosti v pisateljevi glavi začne pregrevati.

Upravni odbor podjetja FLOWER je naredil veliko napako, ko se je odločil najeti samostojnega pisca besedil. Njihove potrebe so zahtevale ekipo usposobljenih strokovnjakov.

Povzetek

  • Na vprašanje, ali je bolje izbrati agencijo ali samostojnega izvajalca, ni preprostega odgovora.
  • Vsaka rešitev ima posebne lastnosti, ki ustrezajo potrebam določenih podjetnikov.
  • Za pravilno odločitev je treba določiti, v kateri fazi je trženje podjetja, kakšno vsebino potrebuje, v kakšni količini in kakšen je proračun za takšno naložbo.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

18.09.2024 Vsebinski marketing
17.09.2024 Vsebinski marketing
13.09.2024 Vsebinski marketing
12.09.2024 Vsebinski marketing
11.09.2024 Vsebinski marketing
10.09.2024 Vsebinski marketing
09.09.2024 Vsebinski marketing
08.09.2024 Vsebinski marketing
07.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil