Kreativno pisanje besedil – odvrzite verige shematičnega razmišljanja!

Kazalo

Nihče ne dvomi, da je tekstopisec kombinacija obrtnika in umetnika. V naslednjem članku bomo preverili, kako prebuditi dušo drugega omenjenega, da bi ustvarili nekonvencionalno, izvirno vsebino. Kako je videti ustvarjalno pisanje besedil? O tem bomo razpravljali v današnjem članku!

Prizadevnost in domišljija

Srednjeveška sholastična šola je ustvarila čudovit izraz: velle non discitur – to pomeni „ne moreš se naučiti želeti“. Medtem ko je marljivost odvisna od značaja vsakega človeka in ostaja enaka vse življenje, je ustvarjalnost subtilna veščina, ki jo lahko uporabi vsak tekstopisec.

Kakšno je realno stanje? Preprosto povedano, vsebina, ki jo je trenutno mogoče najti na internetu, se morda ne zdi tako „ustvarjalna“. Čeprav obstajajo tudi izjeme – niso vsa besedila dolgočasna in se „držijo“ naročnikovih zahtev. Iznajdljivost je v veliki meri zatrta zaradi količine naročil – ni lahko biti ustvarjalen, če moramo opisati 50 izdelkov.

To lahko prizadene tudi pravnega pisca besedil, predvsem zato, ker lahko ustvarjalnost sproži formalne dvome. Ali to pomeni, da je pisec obsojen na naporno delo samo zato, da bi na koncu naredil mesečni povzetek znakov s presledki? Ne ravno!

Kreativno pisanje besedil vpliva na učinkovitost besedil predvsem zato, ker pritegne pozornost bralcev in spodbudi njihovo domišljijo, kar vpliva na višjo stopnjo konverzije, nakupe itd.

Podjetja so to začela opažati, zato se vse pogosteje odločajo za uporabo edinstvenih besedil – to je zagotovo prikaz edinstvene narave podjetja. Ta dejavnost gre z roko v roki z drugimi nekonvencionalnimi načini trženja, kot so maskota podjetja ali nori oglasni videoposnetki. Z drugimi besedami, kreativna besedila bodo pridobivala na pomenu, saj so edina rešitev, ki podjetju omogoča, da vsebinsko izstopa od konkurence.

Kreativno pisanje besedil = kreativna besedila?

Žal ne moremo biti prepričani, da bo pisanje ustvarjalnih besedil vedno in povsod uspešno. Najprej prejemnike zanima določena informacija, zato morajo biti sporočila preprosta in jedrnata.

Ustvarjalno pisanje besedil je umetnost. Ta združuje izziv doseganja določenega trženjskega cilja z nekonvencionalnim pristopom.

Na žalost ni nujno, da so privlačna besedila sploh učinkovita, predvsem zato, ker jih ni tako enostavno zadržati in vzbuditi zanimanja potencialnih strank. Zato so optimalni rezultati stvar ustrezne mere in genialnosti, ki vam omogoča, da tržni pristop elegantno združite z ustvarjalnostjo. Na žalost pa tega ne morejo zagotoviti niti triki pisanja in ustvarjalne norosti.

Kdaj naj uporabim kreativno pisanje?

Ustvarjalno pisanje besedil je vredno uporabiti vedno, ko je to mogoče na taktnem mestu.

Seveda sta ponudba in cenik neprimerna mesta, predvsem zato, ker je jasnost sporočila pomemben element. Prejemnikov ne smeta presenetiti. Predprodajne strani in opisi kategorij so lahko problematični tudi zaradi velike količine vsebine, ki jo mora copywriter pogosto razviti – gre za vprašanje časa in števila bralcev, ki običajno ni preveliko.

Različne vsebine, pri katerih lahko pustite domišljiji prosto pot, vključujejo:

  • oglaševalski slogani
  • prodajna besedila
  • besedila za spletno stran

Seveda je to odvisno od panoge in ciljne skupine, vendar je pravilna uporaba ustvarjalnih besedil uspešna.

Vendar pa, kot je to običajno pri pisanju besedil, tudi tu ni pripravljenega recepta za uspeh. Ustvarjalnost je subtilna in mehka veščina, ki obrodi sadove le, če se uporabi na pravem mestu in ob pravem času. Poleg tega je njena posebnost tudi edinstvenost. Zato je iskanje „vzorcev ustvarjalnosti“ dejavnost, ki se izključuje sama po sebi.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil