Ali je plačilo naročnine pri pisanju besedil vredno vašega denarja?

Kazalo

Naročniška plačila so preprosta, priročna in jasna rešitev pri načrtovanju naložb, povezanih s pisanjem besedil. Po drugi strani pa lahko zaradi fiksnih zneskov plačujete za vsebino tudi takrat, ko je ne potrebujete. Pa čeprav, ali do takšnih situacij sploh prihaja? Ali je bolje izbrati naročnino ali plačati za določeno število znakov s presledki? O tem v naslednjem članku!

Zakaj izbrati naročniško plačilo?

Podjetja nenehno vlagajo v razvoj vsebine, da bi okrepila pozicioniranje in pridobila organski promet (prek iskalnikov). Zato ni presenetljivo, da iščejo načine, kako z minimalnimi stroški zbrati čim več vsebine.

Copywriterji ponujajo dve rešitvi v primeru poravnave:

  • Skupno plačilo – za število napisanih znakov / besed / listov A4 ali
  • mesečno plačilo – fiksna naročnina za vodenje bloga, profilov v družabnih medijih ali ustvarjanje določenega števila besedil od zgoraj navzdol.

Prva možnost se zdi najbolj očitna – plačate samo tisto, kar potrebujete. Zakaj bi se izpostavljali nepotrebnim stroškom, ki lahko nastanejo zaradi naročnine? No, iz dveh razlogov.

Čim več vsebine, tem bolje

Količina vsebine je osnova za dejavnosti SEO. Če je vsebine veliko, se spletna stran vašega podjetja naravno prikaže za številne ključne fraze in tako zbira dragocen promet iz Googla. Seveda je enako pomembna tudi kakovost, vendar brez določene količine in količine ne morete doseči zadovoljivih rezultatov.

Mnogi podjetniki naredijo to napako na začetku svoje poti – ustvarijo nekaj zanimivih člankov, ki zahtevajo veliko dela, vendar prej ali slej obupajo zaradi majhnega števila obiskovalcev na spletnem mestu.

Na žalost vas morajo iskalniki dobro videti, za to pa morate v primeru svoje panoge zavzeti “velik kos” interneta.

Dejavnosti SEO niso le ustvarjalna umetnina, temveč tudi dolgotrajna obrt, da bi ustvarili čim več ključnih besednih zvez, da bi vsaj nekatere od njih ugledale luč sveta. Ne pričakujte prometa na spletnem mestu s samo nekaj članki.

Velika količina je na voljo po nizki ceni

Če že veste, da bo vaše podjetje vedno potrebovalo vsebino (saj ni nič takega kot “preveč ključnih besednih zvez”), razmislite o naročilu “čim več za čim manj”.

Poravnava na podlagi števila besedil se sliši smiselna in varna, vendar če nameravate podjetje razvijati dolgoročno, morda velja razmisliti o stalnem sodelovanju za več mesecev v zameno za privlačne popuste? Takšna situacija se bo samodejno spremenila v naročniški plačilni model – tekstopisec bo pisal za nižjo ceno v zameno za vašo dolgoročno zavezanost.

Stalno sodelovanje s copywriterjem – za koga?

Za vsa podjetja, ki nameravajo obstajati in zaslužiti v naslednjih nekaj letih. Velika večina jih potrebuje vsebino za učinkovito izvajanje trženjskih dejavnosti na internetu.

Poravnava na podlagi plačila naročnine omogoča:

  • Za prejeta besedila plačajte manj
  • Prav tako vas obveznost ne izpostavlja nobenim dodatnim stroškom – vsaka številka besedila bo koristna za vaše podjetje
  • Prav tako je treba omeniti, da bo vsebina najvišje kakovosti; tekstopisec, ki je blizu vašemu podjetju, natančno pozna vašo ponudbo, poslanstvo in potrebe podjetja

Če ste eden od redkih, ki se zavedajo, da spletna promocija zahteva veliko naložb, da bi prinesla rezultate, je naročnina na copywriterja odlična rešitev za vas, saj vam bo dolgoročno prihranila stroške. Popust dobite zaradi zavedanja, da je potreben dolgotrajen razvoj vsebine, s tem pa tudi stalno sodelovanje s copywriterjem.

Kdaj je plačilo naročnine nepotrebno? Takrat ko:

  • Vaše podjetje prinaša samo izgube in ne morete napovedati dolgoročnih naložb v trženjske dejavnosti.
  • Delate v panogi, kjer razvoj vsebine ni praktičen ali celo mogoč (pogrebni zavod, lokalna pekarna itd.)

Stalno sodelovanje pri pisanju besedil je univerzalno in koristno za večino podjetij v razvoju.

To zagotavlja ne le višjo kakovost, temveč tudi prihranek denarja – zlasti pri pisanju besedil za velika podjetja, saj številna povpraševanja ustvarjajo velike popuste.

Kje lahko najdem naročniško razmerje za pisanje besedil?

Tukaj! Naša agencija za pisanje besedil je ekipa izkušenih piscev, lektorjev in prevajalcev. Ponujamo celovite rešitve za podjetja. Ob tem smo razvili tudi možnost naročniškega obračuna, ki jo najdete v našem ceniku za copywriting.

Če želite vzpostaviti trajno in bogato sodelovanje v zameno za finančne ugodnosti, preverite kalkulator, ki se nahaja tam, in preverite, koliko lahko prihranite z dolgoročno izjavo.

Ponujamo priložnosti za oblikovanje blagovnih znamk in široko paleto storitev pisanja besedil – ustvarili bomo katero koli vrsto vsebine v katerem koli jeziku ter prilagodili in ustvarili vsebino, ki jo najbolj potrebujete! Veselimo se vašega sporočila, da bi lahko vzpostavili trajno sodelovanje (kontaktirate nas lahko tukaj).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil