Primeri SEO – pravila pozicioniranja
V današnjem času postaja vse težje najti pisca besedil, katerega znanje ne zajema tudi vprašanj povezanih s SEO optimatizacijo. Sposobnost pisanja v skladu s smernicami iskalnikov na spletu je nujna, da ustvarjena vsebina prinaša dobiček podjetju. Če ne poznate osnov SEO, se prepričajte, da preberete naslednji članek! Tokrat bomo namesto teorije odkrili, kako izgledajo konkretni primeri SEO pisanja besedil.
SEO pisanje besedil – primeri
Ni težko najti primerov SEO pisanj – poglejte kateri koli članek, ki se prikaže na prvem mestu v iskalniku. Bolj splošna kot je ključna beseda, bolj samozavestno lahko sledite določenemu primeru.
Ko ustvarjate svoje lastno SEO besedilo vam lahko pridejo prav vtičniki (plugins), kot je YoastSEO. Ti spremljajo in preverjajo ali vsebina ustreza njihovim smernicam.
Na žalost je končni rezultat morda precej pomanjkljiv predvsem zato, ker članek preverjajo “roboti”, kar pa vpliva na njegovo kakovost in naravnost. Poglejmo si kateri so najpomembnejši predpostavki predlaganih SEO načel v praksi.
Naslov
Naslov je najpomembnejši. To je glava besedila (tako imenovana H1), ki naj vsebuje ključno besedno zvezo na katero boste pozicionirali svoje besedilo.
V primeru zgornjega članka ni težko uganiti, da je ključna beseda “history of copywriting” (zgodovina pisanja besedil). Ni potrebe po “dvoumnosti”, ko gre za naslov – ta mora biti jasen za bralce.
Omeniti velja, da mora biti uporabljena fotografija zanimiva in povezana s člankom. Morda vam bo to omogočilo pridobivanje spletnega prometa iz “grafik”, zato poskrbite tudi za dober element fotografije.
Uvod
Glede uvoda, za SEO pisanje ni posebnih pravil. Kljub temu je to del, ki ponuja priložnost, da prvič uporabite svojo ključno besedo.
Seveda, lahko vključite tudi več fraz, ki odgovarjajo na potrebe uporabnikov. Na primer, ko pišete članek: “Kako zložiti šotor od A do Ž”, lahko v uvod vključite stavek: “V tem članku boste izvedeli, kako zložiti šotor”. Ne omejujte se le na eno ključno besedo ali ključno frazo. Uvod je popolni prostor kjer lahko naravno vključite nekaj ključnih besed (tudi v različnih oblikah).
Glavni del pisanja
Vsebinska vrednost je osnova za dobra SEO besedila. Informacije morajo biti koristne, da se lahko prikažejo in predstavijo širši publiki in prejemnikom. Tako jedro vsebine, ki je glavni del, od nas ne zahteva, da sledimo kakšnim zlatim pravilom. Le dragocena morajo biti in imeti neko “vrednost”.
Ne pozabite pa na naslove! Vredno je vključiti ključne besedne zveze v naslove – tukaj govorimo zlasti o naslovih H2, ki so povezani s splošno problematiko katero obravnavamo v članku.
Povzetek
Povzetek je še en element kamor lahko lepo vključimo ključne fraze. Spet lahko stavite na fraze kot so: „Upamo, da vam je ta članek razložil, kako zložiti šotor”. Zelo dobra ideja je vključiti vprašanja in odgovore v povzetek – to daje priložnost, da naravno vključite številne kombinacije ključnih besed.
Konec besedila je lahko tako zelo zadosten in preprost, povzemajoč celoten članek na kratko z besedno zvezo.
Ali vsak primer SEO pisanja besedil prinaša dobiček?
Na učinkovitost pozicioniranja vpliva veliko dejavnikov, ki presegajo samo postavitev vsebine in uporabo ključnih besed. Starost domene in profil povezav igrata pomembno vlogo, zato pisanje v skladu s smernicami SEO povečuje vaše možnosti, vendar pa ne zagotavlja najboljših pozicij.
Zato morate vestno upoštevati zgoraj omenjena načela še posebej, če ste resni glede poklica pisanja besedil. Pisec ne zagotavlja uspeha podjetju vendar se trudi po najboljših močeh, da vsebina doseže marketinške cilje.
Povzetek
- V tem članku smo pregledali in razpravljali o nekaterih preprostih pravilih povezanih z ustvarjanjem besedil za pozicioniranje.
- Vsekakor se splača nadalje raziskati to temo, da pridobimo bolj celovito znanje in ustvarimo učinkovito vsebino, katera bo pridobila vidnost v iskalniku.
- Upamo, da vam bodo zgornji primeri SEO pisanja v pomoč!
Dodaj odgovor