Najeti ali zaposliti pisca besedil? Katerega izbrati?

Skupaj z naraščajočo močjo vsebinskega marketinga vse več podjetij potrebuje strokovno vsebino. Vendar se postavlja vprašanje, katera oblika sodelovanja bo najbolj koristna. Je bolje zaposliti pisca besedil ali se splača najeti zunanjega izvajalca? Na to vprašanje bomo odgovorili v naslednjem članku.
Zunanje izvajanje pisanja vsebin
Zunanje izvajajanje pisanja besedil, “outsourcing” pomeni, da podjetje uporabi besedila katera zagotovi zunanji pisec. Ta pisec ustvarji besedilo po naročilu podjetja.
V tem primeru je najpogostejša oblika obračuna DDV račun, izdan za določeno naročilo.
Prednost takšnega sodelovanja je prilagoditev cene potrebam podjetja. Z eno besedo – plačate samo za tisto, kar potrebujete. To je odlična rešitev za manjša podjetja, kjer dva članka na teden zahtevata majhen finančni izdatek. Pri stalnem zaposlovanju pisca besedil pa morate upoštevati, da bo plačilo za opravljeno delo precej višje.
Zunanje izvajanje vsebin vam tako omogoča, da nemoteno uravnavate svoj proračun. Ali ste pripravljeni porabili 500 € za spisane članke? Če da, se pogovorite z izbranim spletnim tekstopiscem in ga vprašajte, koliko vsebine boste dobili za ta znesek. Ima vaše podjetje težke čase in morate drastično zmanjšati stroške? Ni problema, za nekaj tednov odpovejte storitve tekstopisca.
Iz očitnih razlogov v primeru redno zaposlenega pisca besedil zadeva ni tako preprosta. Redno zaposlenemu morate zagotoviti mesečni dohodek ne glede na to, ali ima podjetje začasne finančne težave ali pa vsebine ne potrebujete.
Redno zaposleni pisec besedil
Pri velikih podjetjih se zadeva drastično spremeni. Stalni pisec besedil je najboljša rešitev še posebej, če želimo, da pisec besedil ustvari velike količine vsebine – pretvorjene – za majhne zneske denarja. Kadar podjetje potrebuje obsežno vsebino za daljše obdobje za namen marketinga, je zaposlitev pisca besedil za polni delovni čas najboljša rešitev za ta problem.
Torej, če ne upoštevamo finančne perspektive, je prisotnost osebe “v pisarni” vedno dodatna koristi.
Redno zaposleni tekstopisec natančno ve kakšno vsebino podjetje potrebuje in učinkovito izpolnjuje nova naročila. Redno zaposleni tekstopisec prav tako razvije specifičen in trajen slog pisanja v podjetju.
Razen tega je pisec sestavni del marketinškega komuniciranja, kar olajša celotni ekipi izvajanje načrtovanih prodajnih strategij. Stalni stik in s tem hitra izvedba popravkov je še ena prednost te oblike sodelovanja.
Povzetek
- Zunanje izvajanje vsebin je rešitev z največjo avtonomijo predvsem zato, ker je enostavno prilagoditi naročila in stroške trenutnim potrebam podjetja. Zaradi tega je dobra izbira za manjša podjetja, saj njihov razvoj zahteva dinamično delovanje in poslovne odločitve.
- Redna zaposlitev tekstopisca marketinškemu oddelku omogoča učinkovito delo. Izvedba obsežnih vsebin zahteva majhne zneske denarja. To je zagotovo boljša rešitev za uveljavljena in večja podjetja.
- Tukaj govorimo bolj o pravilih s številnimi izjemami. Zunanje izvajanje vsebin vam omogoča ustvarjanje številnih besedil, medtem ko redno zaposleni pisec besedil ne prinaša vedno dobre medosebne komunikacije in nizkih stroškov.
- Konec koncev, najboljša izbira tekstopisca naj temelji na individualnih dogovorih in praktičnem sodelovanju.
Dodaj odgovor