Pisanje za Google News je zlata vredno
Ustvarite vsebino, ki jo lahko že po nekaj minutah najdete na prvem mestu v rezultatih iskanja – sliši se kot sanje, kajne? Kaj pa v resnici? Googlove novice (Google News) copywriterjem ponujajo neverjetne priložnosti, saj se razvita vsebina prikaže skoraj takoj. Preberite, kaj pomeni ta vrsta pisanja in kako lahko od nje pridobite koristi.
Kaj je Google News?
Tu ne govorimo o najnovejši tehnologiji, saj se je beta različica končala leta 2006, čeprav se še vedno izpopolnjuje.
Googlove novice so storitev, s katero lahko hitro izberemo in prikažemo zanesljive informacije.
Ključna prednost takšne rešitve je prikaz članka na prvem mestu v iskalniku, kar vam omogoča hitro ustvarjanje prometa na spletnem mestu.
Zanimivo je, da tega ne morejo izkoristiti le prestižna uredništva, temveč tudi vsi tematski blogi, ki izpolnjujejo smernice za vključitev v Google News. Najpomembnejša pravila vključujejo obstoj podstrani z informacijami o uredništvu in avtorjih ter redno objavljanje novic (ki so aktualne in iz določene panoge).
Seveda je zahtev še veliko več in ne zadevajo le informacij, temveč tudi strogo tehnična vprašanja. Vendar nas zanima pisanje za Google News, zato preidimo k temu, kako ustvariti takšno vsebino.
Kako je videti pisanje besedil za Google News?
Ne bo ostalo neopaženo, možnosti, ki jih ponuja takšno orodje velikana med iskalniki, je veliko. Nič čudnega, da se želijo copywriterji naučiti, kako ustvariti takšno „instantno vsebino“.
Kot se je izkazalo… ni posebnih zahtev! Seveda morajo biti v teoriji informacije ažurne, dragocene in zanesljive, vendar je resničnost v nasprotju s temi pravili.
Vsakdo, ki želi preveriti, ali bodo trgovine na določen dan odprte, bo to izvedel (to je jasen primer, ki ponazarja stalni boj portalov za vidnost v Google News).
Uporabnika zanima preprost odgovor da/ne, vendar namesto tega prebere obsežen uvod, različne opise in posebne informacije, ki se skrivajo v njem.
Takšno stanje jasno kaže, da Google za zdaj ni sposoben združevati vsebinskih, jedrnatih vsebin. Namesto tega so v ospredju obsežna besedila SEO. Če torej delate v ustreznem uredništvu, se osredotočite na ključne fraze in dolžino vsebine. Morda ne bo lahko, vendar poskusite razširiti svoj uvodnik in izpostaviti vprašanje. Sklicujte se na številne vidike. Dolgi naslovi H2, ki pridejo skupaj z rezultati iskanja, so lahko dobra rešitev, da v očeh algoritmov ustvarijo vtis natančnosti.
Kot lahko vidite, se pozornost Google News izogiba strokovnim vsebinam in strokovnim člankom ter pušča prostor, recimo temu na glas, predizbornim stranem, ki so obsežnejše in imajo več ključnih besednih zvez. Članek, ki ste ga pravkar prebrali, je bil objavljen konec leta 2022, zato so se nekatere stvari morda že spremenile. Kljub temu pa vsebinsko vrednost še danes nadomeščajo triki SEO.
Povzetek
- Presenetljivo je, da pri pisanju za Googlove novice ni posebnih standardov, temveč le zgledna struktura SEO – vsebina mora izčrpati temo in vsebovati ključne besedne zveze.
- Seveda to ne spremeni dejstva, da mora biti tema opisa aktualno dogajanje, portal pa mora izpolnjevati številne smernice glede informacij in strukture spletnega mesta.
- Upoštevati je treba tudi dinamičen razvoj Googlovih storitev – današnje smernice so lahko zastarele prej, kot si mislimo.
- Zato je dobro slediti trenutnim trendom in se osredotočiti na kakovost, predvsem zato, ker jo iskalniki vedno bolj cenijo, še posebej na dolgi rok. To je tisto, kar počnejo.
Dodaj odgovor