Kako izbrati najboljšega pisca vsebin?

Kazalo

Podjetja, ki potrebujejo strokovno vsebino se pogosto sprašujejo, kako izbrati pravega tekstopisca. Kje bi morali iskati predstavnika tega poklica, da bi vzpostavili učinkovito sodelovanje?

Kako izbrati pisca vsebin?

Ko se odločate za začetek sodelovanja s tekstopiscem morate izbrati pravega kandidata, ki bo sposoben doseči marketinške cilje podjetja. Imate tri možnosti:

  • družbena omrežja
  • oglaševalski portali
  • splet

Vsaka izmed naštetih ima svoje prednosti in slabosti, zato naj bo odločitev skladna s potrebami podjetja in spletne strani.

Družbena omrežja

Facebook skupine so med pisci besedil precej priljubljene. Vsaka objava, ki vabi k sodelovanju prejme veliko komentarjev in odgovorov.

Ko boste objavili oglas v tematski skupini boste hitro prejeli nekaj sporočil od ljudi, ki jih zanima sodelovanje z vašim podjetjem.

Zato je Facebook dobra možnost, če želite, da nekdo izvede vaše naročilo čim prej. Poleg tega vam široka izbira ponudb omogoča, da izberete kateri pisec “ustreza” vašemu proračunu.

Na žalost je med potencialnimi kandidati veliko študentov ali ljudi brez kompetenc. Objave na Facebooku vedno spremljajo odzivi ne samo profesionalnih samostojnih delavcev, ampak tudi začetnikov piscev. Če niste seznanjeni s pisanjem besedil, je tveganje za naključno odločitev večje.

LinkedIn je možnost, ki jo lahko imenujemo za “bolj varno” od Facebooka. Vendar je običajno povezana z višjo ceno. Je idealen portal, kadar želite stopiti v stik z zanesljivim in izkušenim piscem besedil, vendar imamo v tem primeru manj strokovnjakov na izbiro.

Oglasni portali

Dobra alternativa družbenim omrežjem so oglaševalski portali, kjer pisci besedil objavljajo svoje ponudbe. Močna konkurenca in podrobna samopredstavitev so značilnosti, ki olajšajo pravo izbiro po ugodni ceni.

Če ne iščete oddaljenega pisca besedil in želite namesto tega začeti lokalno sodelovanje, so oglaševalski portali odlična rešitev. Iskanje po lokaciji v kombinaciji z omenjenimi prednostmi je najboljša izbira za podjetja, ki želijo zaposliti pisca besedil za svojo pisarno.

Po drugi strani pa so oglaševalske spletne strani običajno glavno orodje za promocijo amaterskih piscev. Oglas je mogoče objaviti hitro in popolnoma brezplačno, zato bo veliko zanesljivih ponudb, pa tudi manj ugodnih pristopov. Tako kot pri družbenih omrežjih morate biti previdni pri izbiri. Seznanite se s številnimi ponudbami. Ne bojte se povprašati o izkušnjah iz določenega področja industrije ali za portfelj pisanja besedil.

Splet

Podjetja, ki ne vedo kje iskati pisce besedil, vsebin (kar je zagotovilo za učinkovitost), usmerijo svojo pozornost na spletne iskalnike. V tem primeru je to najboljša odločitev, ki bi jo lahko sprejeli predvsem zato, ker spletne strani, ki vam bodo predstavljene, pripadajo izkušenim in profesionalnim piscem reklamnih besedil.

Na žalost pa ta izbira prinaša višjo ceno, kar je naravna posledica ustvarjanja učinkovitih besedil.

Izbira tekstopisca na podlagi predstavljenih spletnih strani je še posebej koristna za velika podjetja, ki želijo, da tekstopisec ustvari veliko efektivne vsebine.

Ljudje, ki so dobro uveljavljeni na trgu pisanja so pripravljeni izvesti velika naročila. Omeniti velja, da je cena za 1000 znakov s presledki veliko nižja, če je sodelovanje stalno. Na ta način prejmete vsebine najvišje kakovosti po bolj dostopni ceni.

Glede na to informacijo lahko zaključimo, da spletne strani, ki nudijo storitev tekstopiscev ni dobro mesto za iskanje za mikro podjetnike. Če nimate proračuna za vlaganje v profesionalno vsebino se obrnite na Facebook ali podobne, kjer boste našli ponudbe po nižji ceni.

Najboljši kraj za izbiro tekstopisca

Kot lahko vidite, ima vsaka rešitev prednosti in slabosti, čeprav govorimo bolj o verjetnosti kot o strogih pravilih. Torej, če še vedno dvomite kje iskati tekstopisca, določite specifične potrebe vašega podjetja.

Pri oblikovanju vaših zahtev upoštevajte naslednje:

  • kakovost in količino vsebine, ki jo želite naročiti
  • cenitev, ki je za vas sprejemljiva
  • datum zaključka
  • možnost izdaje računa

Ko se opredelite in si odgovorite na zgoraj navedena vprašanja bo prava odločitev veliko lažja za vas.

Povzetek

  1. Iskanje kandidata, ki ustreza vašim zahtevam je osnova za uspešno sodelovanje.
  2. Lahko iščete in pregledujete oglaševalske portale, objavite povpraševanje v tematski skupini na družbenih omrežjih ter iščete ponudbe na spletnih straneh, ki vam jih je ponudil iskalnik Google.
  3. Vsaka možnost je dovolj dobra možnost. Vendar pa je optimalna izbira po strokovni vsebini odvisna od potreb podjetja. Zato morate najprej določiti svoje zahteve, da najhitreje najdete iskanega tekstopisca.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil