Copywriter in osebna besedila

Kazalo

Pisanje osebnih besedil s strani copywriterja je vse pogostejša praksa med ljudmi, ki gradijo svojo podobo na internetu. Ustrezna vsebina je bistveno orodje, ki vsaki osebi daje profesionalen, a hkrati izviren občutek. Preverimo, na čem temeljijo osebna besedila in ali jih je vredno zaupati strokovnjaku.

Pišeš tako, kot vidiš…

Skrb za lastno podobo je ustvarila ločeno vejo copywriterske industrije – tako imenovano ghostwriting. Gre za natančen odgovor na potrebe ljudi, ki želijo objaviti popolno vsebino, obenem pa so njeni avtorji v celoti.

Poglejmo:

  • kaj bi se zgodilo, če bi se določena oseba strinjala, da je naročila vsebino pri copywriterju X?
  • kako bi se popotnik počutil, če bi več ljudi izvedelo, da v resnici ne gre za njegovo knjigo?
  • kako se lahko učinkovito predstavite in hkrati priznate, da je določeno informacijo pripravil nekdo drug?

Čeprav zaradi očitnih razlogov (prenos avtorskih pravic) ne naletimo na takšne primere, je ghostwriting razmeroma nova vrsta copywritinga, ki se uporablja v ta namen: napisati nekaj z lepimi besedami in se nato odpovedati avtorstvu.

Ena od storitev ghostwriterja so osebna besedila, ki jih predstavite v svojem imenu, čeprav jih je za vas napisal strokovnjak. Govorimo torej o člankih, scenarijih, predstavitvah, komentarjih in življenjepisih. Brezhibna, zanimiva vsebina je potrebna za oblikovanje ugodne samopodobe pri prejemnikih, zato priljubljenost te storitve še naprej narašča.

Osebna besedila – ko copywriter stopi v akcijo

Kdo je bolj sposoben za to nalogo kot izkušeni pisec? Če potrebujete vsebino, ki je pomembna za vas, obstaja samo ena rešitev.

Copywriter, čeprav bi morali reči „ghostwriter“, če želimo govoriti bolj natančno, se s pisanjem ukvarja profesionalno, zato lahko zlahka ustvari privlačno, slogovno raznoliko vsebino. Nato bo ghostwriter prenesel avtorske pravice na vas in … vse je končano in tako preprosto! Imate popolno besedilo in ga lahko podpišete s svojim imenom.

Ali se splača uporabljati to storitev?

Zagotovo se bodo nekateri ljudje s tem takoj strinjali. Zakaj bi nekomu plačali za pisanje besedil, ki ste jih naročili? Domnevamo, da se lahko vsak sam predstavi ali napiše o vsem, kar imamo v mislih? Če se nekdo spozna na področje in ima pisavo – seveda je bolje, da za vsebino poskrbite sami.

Kadar pa je povpraševanje po predstavitvah ali scenarijih, ki si jih ogleda veliko občinstvo, vsaka jezikovna napaka močno diskreditira podobo. Govorimo le o „obliki“ sporočila – navsezadnje nadarjeni tekstopisec ne bo poskrbel le za pravilno vsebino, temveč tudi za njeno raznolikost. Pomembno je, da je vsebina bolj privlačna, da ne bi dolgočasila prejemnikov.

Jezikovne napake močno diskreditirajo podobo.

Ob upoštevanju tako subtilne vrste vsebine, kot so osebna besedila, ima zato tekstopisec pomembno vlogo pri zagotavljanju strokovnosti. Če vam torej ni do pisanja dobrih besedil, ki bi jih nato predstavili svetu, ne skrbite! Obrnite se na izkušenega tekstopisca, po možnosti iz vaše panoge, in pustite, da strokovnjak razvije vsebino, ki je primerna za vas. Vredno je zaupati strokovnjaku, kajne?

Povzetek

  • Ustvarjanje osebnih besedil je storitev iz panoge ghostwritinga, ki postaja vse bolj priljubljena.
  • Gre za izdelavo življenjepisa, predstavitev, scenarijev, komentarjev in vsebinskih besedil.
  • Skupna značilnost je odrekanje avtorstvu v korist naročnika, kar bistveno prihrani čas in gradi podobo strokovnjaka.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil