Pristna, avtentična besedila pri objavi bloga – ali so zaželjena?

Kazalo

Napisana vsebina – prav tako kot hoja in govor – obstaja različna za vsako osebo. Kateri slog pisanja je najboljši je vprašanje, ki ostaja brez odgovora. Vendar pa lahko zlahka opazimo, da so intimni blogi, ki uporabljajo avtentično pisanje izjemno priljubljeni. Poglejmo torej kaj vpliva na takšno stanje in, ali se splača pisati besedila „v skladu s samim seboj”.

 

 

Kaj je avtentično pisanje besedil?

Definicija je precej intuitivna:

Avtentično pisanje besedil pomeni pisanje besedil v svojem lastnem slogu.

Vsebina je običajno zaznamovana z ležernim slogom, iskrenostjo ter uporabo “jaz”. Vendar pa je to odvisno tudi od skupine prejemnikov.

Osnova je, da avtor ne ustvarja besedil v skladu z naravo podjetja temveč uporablja svoj lasten slog, kar postane razvidno že na prvi pogled v objavljenih člankih. Zakaj si tega želimo? Zakaj je avtentičnost tako zaželena?

Avtentično pisanje besedil

Pisanje v svojem lastnem slogu prinaša koristi tako bralcem kot avtorju.

Ljudje se večina osredotočajo na svoje interese, ko berejo besedila iz določenih skupin. Radi berejo o stvareh, ki jih poznajo. Ni pa nujno, da namenjajo svoj čas namernemu iskanju novih spletnih strani in blogov z različnimi koncepti.

Iz tega razloga je avtentično pisanje besedil odlična rešitev za daljše ohranjanje pozornosti bralcev. Nekateri bralci se navadijo na določen slog pisanja in tako bolj pogosto obiskujejo spletne strani. Tako se zvestoba povečuje sama od sebe, saj vsak avtentičen članek privabi nove bralce in ohranja stare.

Drugič, pomanjkanje okvira in omejitev pomaga avtorjem, da ostanejo neodvisni in se osredotočijo na pisanje. To pomeni, da besedila nastajajo hitreje in jih odlikujejo lahkotnost, zanesljivost in velika pomenska raznolikost.

Kot se je izkazalo v zadnjih letih, je ta vrsta pisave skoraj brez napak!

Njegova uporaba se še širi, saj je postal univerzalna in učinkovita strategija pisanja besedil tudi za največja podjetja.

Pristno pisanje besedil se je v zadnjih letih uporabljalo le pri pisanju blogov in na samostojnih spletnih mestih. Veljalo je, da morajo biti velika podjetja popolnoma profesionalna in se držati togega poslovnega okvira. Danes pa vemo, da “avtentično” ne pomeni “amatersko”.

Ta vrsta pisanja besedil se odlikuje po visoki aktivnosti uporabnikov in njihovem zanimanju, zato se vse pogosteje uporablja v vsebinskem marketingu – celo med odvetniškimi pisarnami! Zato se je vredno zamisliti o takšnem pristopu in v prihodnosti ne pozabiti na avtentičnost.

Povzetek

  1. Avtentično pisanje besedil temelji na ustvarjanju zanimive vsebine v vašem lastnem in značilnem slogu.
  2. Takšen postopek pospeši pisanje besedil in poveča angažiranost bralcev. Poleg tega redni vnosi prinašajo redne bralce, ki se bolj verjetno poistovetijo z avtorjevimi izjavami.
  3. Avtentičnost je lastnost, ki ne le izboljšuje delovanje bloga in spletne strani, temveč tudi podpira marketinške aktivnosti. Zaradi tega je vse pogosteje predmet zanimanja različnih podjetij.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

05.10.2024 Marketing
03.10.2024 Vsebinski marketing
01.10.2024 Vsebinski marketing
30.09.2024 Vsebinski marketing
29.09.2024 Vsebinski marketing
28.09.2024 Vsebinski marketing
27.09.2024 Vsebinski marketing
26.09.2024 Vsebinski marketing
25.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil