Pisanje besedil v skladu z danimi smernicami – pazite na to!

Kazalo

Veliko podjetij, ki želijo najeti pisca besedil, mora opraviti raziskavo, da bi pridobilo strokovno vsebino na podlagi informacij, ki so na voljo na internetu. Vendar pa imajo nekatere stranke svoje vire, na katere se mora pisec opreti. Zato bomo pregledali, kako je videti pravilno pisanje besedil na podlagi smernic podjetij.

Informacije, ki jih je zagotovilo podjetje

Podjetja, ki temeljijo na edinstvenem strokovnem znanju ali novi tehnologiji, niso izvzeta iz trženjskih dejavnosti, ki med drugim vključujejo pisanje besedil.

To pomeni, da mora pisec ustvariti specializirano vsebino iz podatkov, ki jih ni mogoče običajno najti na internetu.

Pisanje besedil na podlagi smernic je mogoče opraviti na dva načina, odvisno od zagotovljenih podatkov:

  • Če je vir vsebina s starejše strani, jo lahko prepišete, vendar le z drugimi besedami, da se izognete podvajanju vsebine.
  • Če je vir interno gradivo ali podatki, ki niso bili nikoli objavljeni, jih lahko prosto uporabite.

Čeprav se zdi očitno, popravka opisov ni mogoče izpolniti s kopiranjem in preprosto razširitvijo obstoječe vsebine. Google namenja posebno pozornost podvojeni vsebini, za katero zniža položaje v iskalniku. Zato morajo biti vsa besedila na strani edinstvena in predelana od začetka.

Ustvarjanje vsebine na podlagi smernic – osnovna pravila

Ugotovili smo že, da se vsebina ne sme podvajati z obstoječimi viri, vendar to ni edino vprašanje, ki se ga morate zavedati.

Vse informacije, navedene v smernicah, so le izhodišče. Naloga tekstopisca je razviti strukturo SEO in zagotoviti vsebinsko vrednost v privlačni obliki. Druge naloge copywriterja so med drugim:

  • dodajanje naslovov
  • dodajanje ključnih besed in besednih zvez
  • notranje povezave

Seveda nekatere od teh niso potrebne, na primer pri vsebini v družabnih medijih, vendar se morate zavedati, da je izpolnjevanje smernic le eden od kazalnikov dobrega besedila.

Povzetek

  • Iskanje informacij na internetu je morda enostavno, veliko težje pa je izpolniti zahteve podjetij, ki šele vstopajo na trg s svojo izvirno ponudbo. Pisec besedil je v takih primerih kot ustvarjalec, ki stvar odkrije in opiše povsem od začetka.
  • V takem primeru mora biti pisanje besedil na podlagi smernic edinstveno, kreativno in predvsem – celovito, da bi bil dobiček iz razvite vsebine čim večji.
  • Zato morate poleg izvajanja smernic poskrbeti tudi za stalne elemente optimizacije SEO.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

18.09.2024 Vsebinski marketing
17.09.2024 Vsebinski marketing
13.09.2024 Vsebinski marketing
12.09.2024 Vsebinski marketing
11.09.2024 Vsebinski marketing
10.09.2024 Vsebinski marketing
09.09.2024 Vsebinski marketing
08.09.2024 Vsebinski marketing
07.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil