Koliko bo vaše podjetje zaslužilo s pomočjo tekstopisca?

Kazalo

Podjetja še vedno iščejo tekstopisce medtem, ko na trg dela vstopa vse več piscev. Zaradi velikega povpraševanja po piscih vsebin, je tekstopisec postal poklic za polni delovni čas, ki piscu omogoča dostojno življenje in zaslužek. Kaj pa druga stran? Ali lahko podjetniki računajo na večji dobiček, če najamejo pisca besedil? Preberite članek in ugotovite, ali se pisanje besedil izplača.

Prednosti pisanja besedil

Nobenega dvoma ni, da je ustvarjanje in implementacija besedil ena od osnovnih marketinških aktivnosti na internetu. Za ustrezno plačilo bo tekstopisec za vaše podjetje ustvaril prodajno vsebino ali blog članke. Kakšne so prednosti tega? Naj vam jih nekaj predstavimo:

  • Večja prepoznavnost vašega podjetja
  • Izgradnja in izboljšanje podobe vaše blagovne znamke kot strokovnjaka
  • Večja prepoznavnost, konverzija (aktivnost na spletni strani) in večja prodaja
  • Vključevanje bralcev
  • Povečanje zaupanja med potencialnimi strankami

Še več, učinki so precej trajni in stabilni – dobro uveljavljene pozicije v iskalniku vam lahko pomagajo, da boste dlje časa pred konkurenco. Po drugi strani pa bodo privlačni slogani poskrbeli, da si bodo vašo blagovno znamko zapomnili več let.

To omogoča, da je ustrezna uporaba vsebine smrtonosno učinkovito orodje na vsaki marketinški stopnji vašega podjetja. Vendar pa lahko s priložnostmi pridejo tudi nevarnosti.

Slabosti pisanja besedil

Zraven številnih prednosti lahko ustvarjanje in implementacija besedila prinese tudi izgubo vašemu podjetju. Pisanje besedil je vrsta naložbe, ki je lahko donosna ali pa tudi ne. Na končni učinek vpliva veliko dejavnikov, med njimi poslovna strategija, realne potrebe kupcev, pa tudi končna izvedba besedila.

Predvsem pri manjših podjetjih lahko konkurenca zaradi vsebine podjetnika izpostavi nepotrebnim izdatkom, ki bi jih bilo bolje vložiti, na primer v Google ali Facebook oglase. Preden sprejmete ustrezno odločitev upoštevajte:

  • Pisanje besedil zahteva čas – če želite razširiti svoj blog ali ustvariti besedila za svojo spletno stran, si zapomnite, da vsebina sama po sebi ni magnet za stranke. Učinki so dolgoročni, vendar potrebujejo tedne ali celo mesece, da obrodijo želene sadove. Govorimo o vsebini povezani z vidnostjo (SEO).
  • Vaša konkurenca je budna – ko se z vsebino borite za pozornost kupca, morate biti pozorni na količino vsebine med konkurenčnimi podjetji. Če imajo ti občutno prevlado, bodo uspešni in bodo privabili potencialne stranke ter jih odpeljali vstran od vas. To spominja na »medvedji problem«, ki dokazuje, da položaj v deroči reki določa, katera žival bo ujela več rib. Prav tako je odvisno od virov podjetja, ali bo vodilo ali zaostajalo za koraki konkurentov.

Koliko bom zaslužil zahvaljujoč tekstopiscu?

Kot lahko vidite, ni pravilnega odgovora na vprašanje, ki je v naslovu našega članka. Učinkovita vsebina, ki bo zapolnila tematsko vrzel na trgu, lahko z malo truda prinese veliko strank. Prav tako pa lahko izčrpni članki povzročijo veliko stroškov brez vidnosti oziroma prepoznavnosti podjetja.

Ključna je prava taktika podjetja, ki bo stavila na strokovna besedila glede na svoje potrebe.

Učinki so v veliki meri odvisni od naložbenih izdatkov podjetja. Zahvaljujoč povečani prodaji in boljši prepoznavnosti lahko strokovni članki prinesejo tudi več tisoč EUR dobička. Po drugi strani pa lahko intenziven razvoj bloga, ki ne bo prinesel zadovoljivih rezultatov, porabi veliko vsoto denarja.

Že dolgo je jasno, da lahko preudarna poslovna odločitev pomnoži dobiček medtem, ko lahko nepremišljena odločitev podjetje pahne v velike izgube. Pisanje reklamnih besedil je zagotovo oblika naložbe s potencialom, da “gradi in uničuje svetove”.

Povzetek

  1. Pisanje reklamnih besedil obsega ustvarjanje strokovnih besedil v skladu z naročilom podjetja.
  2. Vsebina lahko prinese podjetju denarne koristi, vendar lahko nagrajevanje tekstopisca prinese tudi izgube.
  3. Uravnoteženost takšnega delovanja je odvisna od posameznega položaja podjetja, zato donosnosti pisanja besedil ni mogoče zanikati.
  4. Ena stvar je gotova – pisanje besedil se mnogim podjetjem (še posebej tistim, ki so blizu e-marketingu) izplača, saj ta poklic obstaja in se ves čas dinamično razvija. Vendar to ne pomeni, da bo vsakomur zagotovljen uspeh z vsebino.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil