Vsebinski marketing in SEO – odlična kombinacija!

Kazalo

Učinkovito pozicioniranje je cilj skoraj vseh podjetij medtem, ko je vsebinski marketing učinkovito orodje za dosego tega cilja. Vedno več piscev besedil prehaja iz prodajnih vsebin na dragocene članke. V naslednjem članku bomo razpravljali o tem, kako delujeta SEO in vsebinski marketing ter, zakaj imata tako pomembno vlogo v današnji poslovni strategiji.

SEO in vsebinski marketing – kako delujeta?

Vidnost podjetja v iskalnikih je osnova. Zahvaljujoč temu boste osvojili srca svojih strank. Ni novost, da podjetniki sprejemajo vse možne ukrepe, da bi bili na vrhu.

Po drugi strani pa Google temu namenja posebno pozornost in prikazuje uporabno vsebino uporabnikom le, kadar ta v največji možni meri ustreza njihovim smernicam. Z drugimi besedami – iskalnik je mesto, ki prikazuje najbolj ustrezne odgovore na poizvedbo. Strategija vsebinskega marketinga se popolnoma ujema s to idejo, saj vključuje objavo vsebinsko bogatih in celovitih člankov, ki se prikazujejo zainteresiranim uporabnikom. Takšno delovanje bistveno izboljša SEO in poveča organski promet na spletnem mestu.

Vidnost podjetja v iskalnikih je osnova. Zahvaljujoč temu boste osvojili srca svojih strank.

Ali vsebinsko trženje vedno izboljša SEO?

Na žalost pa trženje ni tako enostavno. Morda je tudi težko slediti zgoraj navedeni strategiji, saj ne povečuje vedno dobička. Na končne rezultate vplivajo številni dejavniki. Najpomembnejši so:

  • Pozicioniranje izven spletnega mesta – SEO dejavnosti izven vsebine, ki obsegajo pridobivanje povezav za povečanje verodostojnosti spletnega mesta v očeh iskalnikov. Tudi najboljši teksti ne bodo premagali konkurence, če spletno mesto ne pridobi nobene zasluge od algoritmov.
  • Starost domene – nove spletne strani ne bodo dosegle vrtoglavega prometa – ukvarjamo se z zaupanjem, ki se pridobiva s časom. Konkurenca je običajno dobro uveljavljena na trgu, zato sta potrpežljivost in dragoceni članki, ki so redno objavljeni tudi nujni.
  • Struktura spletne strani – majhne “vizitke”, ki ne kažejo optimalnega SEO potenciala. Razširitev spletne strani je potrebna, da se objavi več vsebine in tako doseže zadovoljive rezultate.

SEO in rezultati vsebinskega marketinga

Medtem, ko je pot do uspeha dolga in pogosto naporna, so koristi vsekakor vredne truda. Dobro premišljeno in pravilno izvedeno SEO vsebinsko trženje prinaša naslednje rezultate:

  • Stalen pritok zainteresiranih strank – vidnost v iskalnikih glede na tematske ključne fraze prinaša dragocene naročnike. Poleg tega je pridobljen položaj običajno precej stabilen in stalen. Brezplačen organski promet se tako sliši zelo privlačno.
  • Povečana prodaja – več kot je ljudi kateri preberejo ponudbo, večja je možnost za realizacijo nakupa.
  • Zmanjšanje stroškov oglaševanja – vidljivost v iskalniku je brezplačna (izključuje Google Ads), zato pridobivanje strank praktično ne stane nič, razen truda in vloženega dela v ustvarjanje vsebine.
  • Podoba poznavalca – z ustvarjanjem obsežnih člankov nenehno gradimo dober ugled blagovne znamke. To pa lahko privede do povpraševanja kljub višjim cenam ponujenih storitev ali izdelkov.

Povzetek

  1. Vsebinski marketing je težka poslovna strategija, ki zahteva veliko truda in premišljenih dejanj. Kljub temu so koristi v smislu  SEO optimatizacije vredne truda.
  2. Strokovni članki so zagotovo ena izmed najučinkovitejših SEO dejavnosti.
  3. Zagotavljajo vidnost spletne strani podjetja, povečan organski promet in končno – povečano prodajo.

Marjetka Rojec

Marjetka je pisateljica po duši in po srcu. Kreativna in nemirna oseba, ki vedno išče nove izzive. Je izkušena pisateljica, ki piše za lokalni časopis, besedila za prireditve in dogodke, izdala je nekaj otroških knjg in pesmi, izkušnje pa ima tudi z upravljanjem spletne trgovine. Odlično se izraža na papirju in zelo rada bere. Njena paleta interesov je raznobarvna in široka, kateri ni videti konca. Je del hitro rastoče ekipe Content Writer, kjer vam je na voljo za vsa vprašanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Zadnjikrat na blogu

11.07.2024 Pisanje besedil
10.07.2024 Vsebinski marketing
09.07.2024 Pisanje besedil
08.07.2024 Pisanje besedil
07.07.2024 Družbeni mediji
06.07.2024 E-trgovina
05.07.2024 E-trgovina
04.07.2024 Pisanje besedil
03.07.2024 Pisanje besedil

Profesionalna poslovna besedila

Naročite vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil