Pisanje besedil v integriranem tržnem komuniciranju
Marketinške dejavnosti so lahko ogromen izziv za velika podjetja. Vsaka podrobnost je pomembna, zato je najem ekipe usposobljenih ljudi velika prednost. Eden od članov v marketingu bi moral biti določen le za pisanje in bi podjetju zagotavljal spisane vsebine. Danes bomo razpravljali o tem, kako izgleda pisanje besedil v integrirani marketinški komunikaciji.
Pisanje besedil in trženje
Ni dvoma, da tekstopisec bistveno razširi možnosti marketinške ekipe. Konec koncev je tekstopisec precej prilagodljiv poklic, ki zahteva sposobnost pisanja, pa tudi specifično znanje o pozicioniranju, prodaji, psihologiji in človeškem vedenju.
Tekstopisec ustvarja celovite strokovne članke, hkrati pa se ne boji razvijati prepričljivih besedil, katera bodo potencialne stranke spodbudila k nakupu izdelkov ali storitev. Ali obstaja bolj primeren primer kombinacije obrtnika in umetnika?
Zahvaljujoč takšnemu piscu lahko marketinška ekipa izvaja številne aktivnosti. Edina omejitev je vaša domišljija predvsem zato, ker ima tekstopisec, skupaj s pozicionerjem, grafičnim oblikovalcem in informatikom – proste roke. Pogovorimo se o priložnostih, ki izhajajo iz sodelovanja teh strokovnjakov.
Pisanje besedil v integriranem tržnem komuniciranju
Marketinška ekipa, skupaj s tekstopiscem, lahko podpira in izboljša finančne rezultate podjetja z naslednjimi dejavnostmi:
- Oglaševalske kampanje – privlačna grafika je nujna, da ustvarjanje oglaševanja prinese dobre rezultate. Enako pomembna pa je tudi privlačna vsebina, ki vzbudi zanimanje občinstva. Kombinacije teh dveh dejavnikov povečajo možnosti za uspešno kampanjo. Strokovnjak za družbena omrežja mora samo določiti cilj in podjetje bo dobičkonosno!
- “Landing page” – vstopna stran – tekstopisec v medsebojnem sodelovanju z IT strokovnjakom lahko dela čudeže. Prvi ustvari prepričljivo vsebino, medtem ko drugi prilagodi stran tako, da medsebojna sinergija poveča stopnjo konverzije. Podobno je s predstavitvijo ponudbe in tudi s spletno stranjo podjetja – s sodelovanjem so besedila skoraj pikselsko natančna.
- SEO – vsebine, ki izboljšujejo pozicioniranje, imajo same po sebi velik potencial, vendar v kombinaciji s privlačno grafiko povečajo zanimanje bralcev. Poleg tega lahko strokovnjak za informatiko (IT) optimizira strukturo bloga, da še dodatno poveča SEO učinke.
- Oglasna gradiva – brošure, katalogi in plakati so primer tradicionalne mešanice delovanja grafičnega oblikovalca in tekstopisca. Čeprav takšne oblike trženja izgubljajo svoj nekdanji pomen ne pozabimo, da je prav medsebojna komunikacija omogočila nastanek zanimivih in učinkovitih letakov s privlačnim oglasnim sloganom.
Povzetek
- Pisanje reklamnih besedil ima pomembno vlogo v integrirani marketinški komunikaciji, saj odpira številne prej nedosegljive priložnosti za ekipo.
- Iz zgoraj navedenih primerov je očitno, da je medsebojno sodelovanje naša prednost in moč.
- Tekstopisec, kot oseba, odgovorna za ustvarjanje profesionalnih vsebin je “must have” v marketinškem oddelku vsakega večjega podjetja.
- Čeprav tekstopisec ni glavna profesija, ki bi sama po sebi ustvarjala prodajne stebre, pa medsebojno sodelovanje z drugimi strokovnjaki piscu omogoča ustvarjanje dobička za podjetje.
Dodaj odgovor