Kako napisati učinkovita besedila za vstopno stran (landing page)?

Besedila na vstopni strani (oz. ciljni strani, oz. pristajalni strani, oz. landing page) so popolni primer, kako močno vsebina vpliva na stranke. Lahko rečemo, da so ta besedila glavni spodbujevalec za občinstvo, da ukrepa. O tem, kako ustvariti besedila, da bodo najbolj učinkovita, boste izvedeli v tem članku!
Besedila na vstopni strani – lastnosti
Besedila na vstopni strani so vrsta informacij, ki jih prejme potencialna stranka takoj, ko je na to stran usmerjena neposredno iz oglasa ali rezultatov iskanja.
Njihov glavni cilj je prepričati bralce, da izvedejo določen ukrep. Posledično zagotavljajo visoko stopnjo konverzije z uporabo prepričljivih besedil. Poleg tega:
- Je vsebina je direktna, privlačna in pogosto v izvirnem slogu.
- Jezik ugodnosti je pomemben element, ki bralca informira o prednostih ponudbe
- Besedilo mora biti strogo prilagojeno pričakovanjem ciljne skupine.
Ali potrebuje vsebina SEO prilagoditev?
Pri ustvarjanju vsebine moramo ugotoviti ali bo ta ustrezala načelom SEO pisanja. Odvisno pa je od tega, kaj natančno je naša ciljna stran.
Če je vstopna stran neločljiv element spletnega mesta, potem je vredno optimizirati besedilo za pozicioniranje. Primer, govorimo o podstrani »ponudba« ali o njenih posameznih delih.
Če pa je vstopna stran ločena »predstavitvena« in katere cilj je povečati konverzijo, potem SEO struktura ni potrebna, saj se takšne spletne strani ne bodo prebile skozi iskalnike in dosegle širšega občinstva. Namesto tega se osredotočite na besedila, da bodo vsebovala zgoraj omenjene značilnosti.
Glavni cilj vstopne strani je prepričati bralce, da sprejmejo določen ukrep.
Kako pisati besedila na ciljni strani?
Spodaj predstavljamo nekaj ključnih nasvetov za oblikovanje učinkovite in prepričljive vsebine.
Pišite neposredno bralcu, uporabniku
Glavni namen besedila na ciljni strani je prepričati bralca, da izvede določeno dejanje. Ne glede na to o čem govorimo so informacije neposredno naslovljene na stranke. Zato uporabljajte “Jaz” ali “Ti” in aktivno obliko.
Predstavite prednosti konverzije.
Prepričajte se, da vaše občinstvo ve, kakšne so prednosti vaše ponudbe. Vaše besede in jezik, ki ga uporabljate, morajo biti izraziti in čustveni. Ravnodušna vsebina, ki ni usmerjena na bralce, je najpogostejša napaka na ciljni strani.
Bodite iskreni in jedrnati
Ne pozabite, da je prodajni značaj le ena vrsta marketinškega dejanja medtem, ko je osnova besedila strokovna in specifična informacija. Učinkovita vsebina je jedrnata vsebina. Zakaj? Zato, ker ljudje raje preletijo besedilo kot, da bi ga prebrali v celoti.
Oblikujte besedilo
Predstavite najpomembnejše informacije v naslovih ali s krepko pisavo. Uporabniki spleta berejo in iščejo informacije selektivno, zato bi morali izpostaviti najbolj privlačne dele vsebine. To vprašanje je še posebej pomembno v primeru SEO besedil, kjer je treba ključne fraze promovirati skozi ustrezno strukturo besedila.
Ne pozabite na CTA
“Call To Action” – poziv k akciji je danes precej priljubljen in univerzalen izraz. Po komuniciranju in predstavljanju najpomembnejših informacij vključite takšne besede, da spodbudite bralce, da ostanejo na vaši ciljni strani. Na primer: „NE ODLAŠAJTE!” ali „IZKORISTITE PONUDBO ŠE DANES!”
Povzetek
- Besedila na vstopni strani so prepričevalna vsebina.
- To dosežejo s pomočjo jezika koristi in neposrednih fraz, ki uporabnike spodbujajo k nakupu ali naročilu.
- Oblikovanje, CTA in vsebinsko izpopolnjena vsebina so lahko koristni predvsem zato, ker se “kakovost brani sama”.
- Ne pozabite, da pri tej vrsti vsebine ni prostora za polovičarstvo. Poskrbite, da bo besedilo privlačno in edinstveno, pa tudi izrazno.
- Nazadnje, opazujte. Iščite rezultate in redno izvajajte spremembe, da bo vaše besedilo še bolj učinkovito.
Želite naročiti učinkovito vsebino za svojo vstopno stran? Kontaktirajte nas – smo ekipa piscev besedil, ki bo ustvarila profesionalne tekste za vaše podjetje.
Dodaj odgovor