Za kaj so specializirani pisci? Najbolj priljubljeni sektorji pri pisanju vsebin

Več kot 70 % podjetij v različnih panogah pri svojih trženjskih prizadevanjih uporablja pisanje vsebin. Zato se pisci vse pogosteje odločajo za posebna področja specializacije, da bi zadostili zahtevam trga. Katere panoge trenutno prevladujejo pri pisanju vsebin? To poročilo ponuja odgovore.

Najbolj priljubljeni sektorji pri pisanju vsebin

Na podlagi podatkov platforme contentwriter.co je najbolj priljubljen sektor pisanja vsebin izobraževanje, ki je glavna specialnost za 9,62 % piscev.

Drugi najbolj priljubljen sektor je poslovni sektor s 7,08 %. Na tretjem mestu je trženje, za katerega se je specializiralo 6,79 % vseh piscev.

Najmanj priljubljeni sektorji pri pisanju vsebin

Le 0,22 % tekstopiscev je specializiranih za pohištveno industrijo. To pomeni, da se od tisoč piscev le dva štejeta za strokovnjaka na tem področju.

Tudi proizvodni sektor je med najmanj priljubljenimi, saj je v njem le 0,24 % vseh piscev. Še eno redko področje je promet z 0,25 % piscev besedil.

Razvrstitev priljubljenih sektorjev pri pisanju vsebin

Podatki temeljijo na vzorcu 10.269 piscev s platforme contentwriter.co, ki so navedli svoje področje specializacije. Celotni rezultati so naslednji:

  • Izobraževanje: 9.62%
  • Poslovanje: 7.08%
  • Marketing: 6.79%
  • Medicina: 5.52%
  • Življenjski slog: 5.27%
  • Umetnost: 5.12%
  • Avtomobilska industrija: 4.92%
  • Mediji: 4.79%
  • Tehnologija: 4.70%
  • Lepota: 4.21%
  • Hrana: 4.17%
  • Moda: 3.57%
  • Turizem: 2.18%
  • Okolje: 2.14%
  • Finance: 1.86%
  • Ekonomija: 1.54%
  • Igre: 1.31%
  • Človeški viri: 1.12%
  • Kmetijstvo: 0.87%
  • Nepremičnine: 0.84%
  • Pravo: 0.83%
  • Gradbeništvo: 0.48%
  • Nakit: 0.38%
  • Obnovljivi viri energije: 0.32%
  • Promet: 0.25%
  • Proizvodnja: 0.24%
  • Pohištvo: 0.22%

Za kateri sektor je vredno ustvarjati vsebine v letu 2024?

Najprej je vredno pisati o temah, ki so v skladu z vašo strastjo in izobrazbo. Če pa imate možnost izbire in niste odločeni, razmislite o sektorjih z manjšo zasičenostjo, da boste lažje izkoristili tržne vrzeli in našli stranke.

Presenetljivo je majhna ponudba tekstopiscev v sektorju obnovljivih virov energije, ki velja za izstopajočega in usmerjenega v prihodnost. Podobno sta lahko promet in gradbeništvo intrigantni poklicni izbiri zaradi omejene konkurence drugih ustvarjalcev vsebin.

Povzetek

  • Izobraževanje je najbolj priljubljen sektor pri pisanju vsebin, saj ga je 9,62 % piscev navedlo kot svojo glavno specializacijo.
  • Poslovni (7,08 %) in trženjski sektor (6,79 %) sta prav tako pomembna sektorja za pisce besedil.
  • Najmanj strokovnjakov je v pohištvenem (0,22 %), industrijskem (0,24 %) in prometnem (0,25 %) sektorju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Novo na blogu

18.09.2024 Vsebinski marketing
17.09.2024 Vsebinski marketing
13.09.2024 Vsebinski marketing
12.09.2024 Vsebinski marketing
11.09.2024 Vsebinski marketing
10.09.2024 Vsebinski marketing
09.09.2024 Vsebinski marketing
08.09.2024 Vsebinski marketing
07.09.2024 Vsebinski marketing

Profesionalna poslovna besedila

Naroči vsebine

Postanite tekstopisec

Kariera

Tečaj pisanja besedil